اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر ساری خبر داد

برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی استان‌های کشور در ساری

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر ساری از برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی تمامی استان‌های کشور از 27 اسفند سال جاری تا 15 فروردین 93 در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه سوغات و صنایع دستی استان‌های کشور در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسلم رجبی امشب در جلسه ستاد تسهیلات سفر در فرمانداری ساری از برگزاری نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در شهرستان ساری خبر داد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در 140 غرفه از 27 اسفند تا 15 فروردین در مجتمع تجاری ایرانیان  واقع در جاده فرح آباد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر با اشاره به تغییر نام ستاد تسهیلات سفر به ستاد خدمات هماهنگی سفر، گفت: در گذشته وظایف ستاد درقالب آیین نامه پیگیری می‌شد اما امسال ستاد دارای مصوبه هیات وزیران است و متناسب با این مصوبه شرح و وظایف برایش تعریف شده است.

وی با اشاره به استقرار ستاد در ساختمان قدیمی شهرداری، گفت: به دلیل مرمت ساختمان شهرداری، دبیرخانه جشنواره به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان منتقل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری نیز در این جلسه با بیان این که پارک قائم برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد، گفت: سالن سرپوشیده پارک قائم نیز برای اسکان مسافران لحاظ شد.

حسن کلانتری افزود: این سالن ظرفیت اسکان 300 مسافر را دارد.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول