اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در 3 منطقه مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در سه منطقه استان مازندران خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در 3 منطقه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری دلاور بزرگ‌نیا صبح امروز در ستاد تسهیلات سفر مازندران با تبریک ایام نوروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته 9گانه ستاد تسیهلات سفر در مازندران فعال است.

وی تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر استان مازندران فعالانه تلاش می‌کنند و اخبار استان مازندران به طور همزمان و آنلاین در سطح خبرگزاری‌های استان مازندران انعکاس داده می‌شود.

وی از تشکیل تورهای یک روزه ساری‌گردی در استان مازندران با همکاری شهرداری ساری خبر داد و خاطر نشان کرد: این تور جاذبه‌های شهر ساری را به علاقه‌مندان این حوزه معرفی می‌کند و قرار است تورهای شهرگردی در دیگر نقاط مازندران نیز فعال شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران اضافه کرد: متقاضیان برای بهره‌برداری از این تور به دبیرخانه‌های ستاد شهر ساری مراجعه کنند و  این طرح هزینه‌ای برای بهره‌برداران در بر ندارد.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه ملی اقوام در سطح استان اشاره و اظهار کرد: این نمایشگاه در سه نقطه مازندران و در شهرهای رامسر، نوشهر و ساری برپا است که نمایشگاه نوشهر فردا با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شود و بیشتر غرفه‌داران این نمایشگاه محصولات صنایع دستی استان‌شان را ارائه می‌کنند.

بزرگ‌نیا در پایان با تاکید بر عدم افزایش نرخ مراکز اقامتی استان مازندران گفت: نظارت بر مراکز اقامتی در حال انجام است.

انتهای پیام/86004/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول