اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی نوشهر خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع‌ دستی در «کجور» نوشهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی با رویکرد ایام فاطمیه در کجور برپا می‌شود که در این زمینه نیازمند همکاری مسئولان بخش کجور هستیم.

برپایی نمایشگاه صنایع‌ دستی در «کجور» نوشهر

حسین متاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر درباره برنامه‌های این اداره برای ایام نوروز 93 اظهار داشت: کمیته‌های نظارتی با همکاری دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تشکیل شد و ما در بخش کجور دو رویکرد در حوزه گردشگری را در دستور کار خود برای ایام نوروز 93 داریم.

متاجی افزود: در روز نخست عید نوروز 93 در ورودی بخش کجور در منطقه دوآب برنامه خیرمقدم‌گویی به مسافران و گردشگران نوروزی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به نخستین مسافر و گردشگر نوروزی که وارد بخش کجور شود هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌شود.

این مسئول بیان داشت: نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد ایام فاطمیه در کجور برپا می‌شود که در این زمینه نیازمند همکاری مسئولان بخش کجور هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر تصریح کرد: ویلاهای شخصی استیجاری باید به میراث فرهنگی شهرستان نوشهر معرفی و ساماندهی شوند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بروشور و کاتالوگ‌های نوروزی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان نوشهر تدارک دیده شد که 70 درصد محتوای این بروشورها و کاتالوگ‌ها مربوط به جاذبه‌های گردشگری بخش کجور است و در ایام نوروز در سطح شهرستان نوشهر و کجور در بین مسافران و گردشگران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/86019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول