اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

شناسایی و ساماندهی 210 مداح شهرستان دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از شناسایی و ساماندهی 210 مداح شهرستان دشتستان خبر داد.

شناسایی و ساماندهی 210 مداح شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن شیخی پیش از ظهر امروز در نشست با مداحان دشتستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت والای کار مداحان و نوحه سرایان اباعبدالله‌الحسین (ع) که می‌توانند با هنرنمایی ارزشمدارانه خود عواطف و احساسات جوانان را به سمت قله هدف یعنی عشق به دین و اهل بیت(ع) جهت‌دهی کنند، این قشر همواره مورد هجمه دشمنان قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان افزود: اطاعت و حمایت عملی از ولایت فقیه، پرداختن به مقوله عفاف و حجاب، واشکافی مصائب تفرقه بین مسلمین و بیان مسائل پیرامونی که بتواند سطح شناخت مردم را افزایش دهد از نکات اساسی و مورد توجه مداحان باید باشد.

وی از شناسایی و ساماندهی 210 مداح شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ساماندهی مداحان مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فعالین مذهبی فرهنگی شهرستان اظهار داشت: رسالت مداحان و انجمن‌های اسلامی در شناسایی تصویری جامع و درست از دین و مذهب بسیار مهم و اساسی است.

شیخی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی و دینی بیان کرد: ایجاد بستر ذهنی و اطلاعاتی برای اجرای بهینه سیاست‌ها و مشارکت موثر در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها از اهم وظایف روابط عمومی دستگاه‌های اسلامی و تبلیغی است.

وی ابراز داشت: فعالیت‌های مختلف این نهاد در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی، عمرانی، فعالیت مؤسسات قرآنی، هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان باید اطلاع‌رسانی شود.

ابوذر ارمی، مسئول کانون مداحان شهرستان دشتستان نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی این کانون بر لزوم حمایت از مداحان تاکید کرد.

بررسی ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه (س) و مشارکت کانون مداحان در برنامه‌های مذهبی فرهنگی شهرستان از محورهای این نشست بود.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول