اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی دشتستان

فرماندار دشتستان از توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی دشتستان خبر داد.

توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع ظهر امروز در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال جوانان استان بوشهر با تبریک سال جدید اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان بوشهر است و برای اعتلای این شهرستان باید اهتمام جدی داشته باشیم.

وی افزود: سال 92 با همه فراز و فرودهایش در حال اتمام است و باید برای موفقیت و سربلندی شهرستان در سال جدید از همه توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم حمایت از جوانان و ورزشکاران خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم باید در دستور کار قرار گیرد و همه باید در این عرصه اهتمام ورزند.

زارع تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نگاه و دیدگاه پشتیبانی و حمایت ویژه از ورزش و همه عرصه‌های فعالیتی جوانان دارد و در دشتستان نیز در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی اضافه کرد: ما نیز در سطح شهرستان دشتستان، حمایت و پشتیبانی ویژه خود را برای ارتقای ورزش در شهرستان خواهیم کرد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرماندار دشتستان بیان کرد: توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی دشتستان مورد تاکید و توجه قرار دارد که امیدوار هستیم به اهداف خود در این مسیر برسیم.

زارع یادآور شد: احداث سالن‌های سرپوشیده با امکانات و تجهیزات مورد نیاز در دستور کار مسئولان است و به فضل خدا بتوانیم گامی در رشد و اعتلای شهرستان برداریم.

دراین دوره از بازی‌ها تیم فوتبال جوانان شاهین بوشهر با 44 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم فوتبال جوانان دخانیات برازجان نیز با 41 امتیاز نایب قهرمان لیگ جوانان استان بوشهر شد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول