اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

دشتستان 177 منطقه گردشگری و تاریخی دارد

فرماندار دشتستان گفت: دشتستان 177 منطقه گردشگری و تاریخی دارد.

دشتستان 177 منطقه گردشگری و تاریخی دارد

ارسلان زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک سال جدید اظهار داشت: در سال جدید باید تمام توان و ظرفیت خود را برای بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان به کار ببندیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری بر روی اقتصاد و فرهنگ تاکید فرموده‌اند و باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم اهتمام جدی دارد و باید کاری کنیم که مردم هیچ مشکلی نداشته باشند.

زارع تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی شاهد حضور گردشگران و مهمانان نوروزی در دشتستان هستیم و روز به روز تعداد گردشگران افزایش می‌یابد که باید خدمات لازم را ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه دشتستان 177 منطقه گردشگری و تاریخی دارد ابراز داشت: شهرستان دشتستان دارای 172 اثر باستانی و تاریخی و پنج منطقه گردشگری است که شاهد تجهیز این اماکن هستیم.

فرماندار دشتستان گفت: هر سال شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی از آثار مهم تاریخی و گردشگری شهرستان دشتستان در تعطیلات نوروزی هستیم.

زارع یادآور شد: کاروانسرای مشیر برازجان، گور دختر، کوشک اردشیر، کاخ هخامنش، کاخ بردک سیاه و دیگر آثار تاریخی شهرستان با معماری کهن از مهم‌ترین آثار در سطح ملی هستند که گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان به عنوان دروازه ورودی استان بوشهر است و باید نسبت به معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول