اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

139 شهر و روستای دشتستان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی هستند

فرماندار دشتستان گفت: 139 شهر و روستای دشتستان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی هستند.

139 شهر و روستای دشتستان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در بازدید از اماکن گردشگری دشتستان اظهار داشت: دشتستان به عنوان دروازه ورودی استان بوشهر از مسیر استان فارس است و تعداد زیادی از مهمانان نوروزی استان از مسیر دشتستان وارد می‌شوند.

وی افزود: خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و در تمام شهرها و روستاهای دشتستان شاهد تلاش مسئولان هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه 139 شهر و روستای دشتستان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی هستند خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 9 شهر و 130 روستای دشتستان آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی و گردشگران هستند و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

زارع تصریح کرد: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی بیان کرد: اماکن گردشگری و توریستی دشتستان نیز مجهز شده‌اند و افرادی برای اطلاع‌رسانی به مهمانان و معرفی آثار تاریخی مستقر شده‌اند.

فرماندار دشتستان افزود: در ایام نوروز به تمام مناطق گردشگری شهرستان سرکشی می‌کنیم و بر نحوه خدمات‌رسانی به مهمانان نظارت خواهیم داشت.

زارع ابراز داشت: از شهرداران و بخشداران انتظار داریم به شکل شبانه‌روزی برای بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2452/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول