اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

پرداخت سالانه 1.5 میلیارد ریال یارانه برای نگهداری سالمندان دشتستان

رئیس بهزیستی دشتستان از پرداخت سالانه 1.5 میلیارد ریال یارانه برای نگهداری سالمندان دشتستان خبر داد.

پرداخت سالانه 1.5 میلیارد ریال یارانه برای نگهداری سالمندان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا هوشیار شامگاه شنبه در بازدید مسئولان از سرای سالمندان دشتستان اظهار داشت: بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت و کمیت خدمات بهزیستی منحصربه‌فرد است و بر اساس آمار موجود در حال حاضر این سازمان بیش از 150 فعالیت تخصصی تعریف شده به جامعه هدف در شهرستان دشتستان ارائه می‌کند.

هوشیار تاکید کرد: حمایت از قشر سالمند مورد تاکید بهزیستی است و هم‌اکنون مرکز نگهداری سالمندان در دشتستان خدمات لازم را به این عزیزان ارائه می‌کند.

هوشیار از نگهداری 53 سالمند در دشتستان خبر داد و گفت: ماهیانه به ازای هر سالمند 240 هزار تومان یارانه کمک می‌شود و در دشتستان ماهانه حدود 127 میلیون ریال و سالانه بیش از 1.5 میلیارد ریال یارانه برای سالمندان پرداخت می‌شود.

این مسئول با اشاره به هزینه‌های بالای نگهداری سالمندان خواستار مشارکت و همکاری همه مردم و مسئولان برای نگهداری بهتر از این افراد شد.

فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: باید از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود برای بهبود خدمت رسانی به سالمندان استفاده ‌کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر ‌دهیم.

ارسلان زارع سالمندان را گنجینه‌های جامعه دانست و تصریح کرد: تجربه‌های این عزیزان با ارزش است و باید همه ما از این تجربه‌ها استفاده کنیم.

وی در دیدار چهره به چهره با سالمندان صحبت‌های آنان را شنید و خطاب به سالمندان گفت: تمام سعی و تلاش مسئولان فراهم کردن آرامش برای شما است.

فرماندار شهرستان دشتستان یادآور شد: اشاعه فرهنگ تکریم و بزرگداشت سالمند باید بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

در این بازدید، تعدادی از سالمندان نیز مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح و خواستار رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول