اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

وصیت‌نامه شهدا به عنوان یک فرهنگ مطالعه شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: وصیت‌نامه شهدا به عنوان یک فرهنگ باید از سوی همه افراد جامعه مطالعه شود.

وصیت‌نامه شهدا به عنوان یک فرهنگ مطالعه شود

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وصیت‌نامه شهدا به عنوان منبعی برای مطالعه افراد جامعه اظهار کرد: شهدا در قالب وصیت‌نامه‌های خود مردم را از آنچه مورد توجهشان بوده است، آگاه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در بیشتر وصیت‌نامه شهدا به پیروی از ولایت فقیه تاکید شده است، یادآور شد: ایمان به خدا در بیشتر وصیت‌نامه‌های شهدا مورد اشاره قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمت به مستضعفین جامعه و برپایی نماز از دیگر تاکیدات شهدا در وصیت‌نامه است، ادامه داد: باید همه افراد جامعه به وصایای شهدا توجه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر ضرورت ادامه راه شهدا تاکید کرد و افزود: باید نسل جدید جامعه شهدا را به خوبی شناخته و از زندگی آنها درس بگیرند.

نیک‌بخش نیاز امروز جامعه را توجه به ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام دانست و بیان داشت: به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و جانبازان امروز کسی جرات نمی‌کند نظر سوء نسبت به نظام اسلامی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا گزینه‌های روی میز استکبار ابتر مانده است، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم و مسئولان و تدابیر بلند مقام معظم رهبری موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

*توفیقات نظام حاصل خون شهداست

این مسئول نظام اسلامی را نظامی بسیار متعالی و شناخته شده در جهان عنوان کرد و یادآور شد: توفیقات نظام حاصل خون شهداست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه از برکات شهدا و ایثارگران امروز به خوبی نظام اسلامی بهره‌مند است، تصریح کرد: آثار و برکات شهدا هنوز در جامعه ساری و جاری است.

نیک‌بخش با اشاره به اینکه به برکت خو شهدا و ایثارگران در هشت سال دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد، تصریح کرد: رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و ایثارگری رزمندگان اسلام موجب پیروزی در این دوران شد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دوران دفاع مقدس 34 کشور از عراق برای براندازی نظام اسلامی حمایت می‌کردند، تصریح کرد: از دیدگاه برخی بزرگان جنگ هشت ساله جنگ جهانی سوم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه نظام اسلامی به عنوان کشوری تازه به استقلال رسیده آماج حملات دشمنان قرار گرفت، تصریح کرد: پایمردی رزمندگان موجب پیروزی‌های ارزشمند در این دوران شد.

*ادامه راه شهدا ضروری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر ضرورت ادامه راه شهدا تاکید کرد و اذعان داشت: باید با شناخت راه شهدا رهروی خوبی برای آنها بود.

نیک‌بخش آینده‌نگری امام خمینی (ره) را موجب تشکیل بنیاد شهید دانست و تصریح کرد: با تاسیس بنیاد شهید امور شهدا، ایثارگران و جانبازان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بنیاد شهید به منظور خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران گام مهمی از سوی نظام اسلامی بود، یادآور شد: خدمات بنیاد شهید در بخش‌های مختلف به این افراد ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان با تقدیم 3 هزار شهید، 5 هزار آزاده و 670 آزاده دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده است، ادامه داد: خدمات لازم به این افراد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73003/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول