اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رویان خبر داد

مزین شدن شهر رویان به تمثال سرداران و شهدا

شهردار رویان از مزین شدن این شهر به تمثال سرداران و شهدا خبر داد.

مزین شدن شهر رویان به تمثال سرداران و شهدا

احمد توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور با اشاره به نصب المان شهدا(سرداران و شهدای شهر رویان) در شهر رویان اظهار داشت: شهدا گنجینه معرفت و بصیرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که باید روش زندگی، افکار و سیره اخلاقی آنان مورد مطالعه، کنکاش و دقت نظر بیشتر قرار گیرد.

شهردار رویان حرکت در مسیر شهدا را حرکت در مسیر ولایت و مانع  از لغزش و خطا دانست و افزود: اگر شهدای دفاع مقدس نبودند، اکنون شاهد آرامش، آسایش و امنیت نبودیم، و باید از سیره اخلاقی و الگوپذیری آنان در ادامه راه استفاده کنیم.

وی افزود: جای تردید نیست که وجود تندیس یا المان شهدا می‌تواند مقدمه‌ای سازنده برای ارج نهادن به شهدای ارزشمند این دیار سرسبز باشد، چراکه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و هر آنچه که داریم از ثمره خون پاک آنان و رشادت‌هایشان است.

توکلی، حفظ و حراست از یاد و آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهیدان را یکی از وظایف عمومی به ویژه نسل امروز عنوان کرد و ابراز داشت: المان یاد بود شهدا در شهر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان و نیز جهت پاسداشت دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ پایداری نصب شد.

انتهای پیام/86023/ذ20/ض1002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول