اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج خاتم‌الانبیاء (ص) برازجان:

برای حضور در مناطق عملیاتی باید توسط شهدا طلبیده شویم

فرمانده بسیج خاتم‌الانبیاء (ص) برازجان گفت: برای حضور در مناطق عملیاتی باید توسط شهدا طلبیده شویم.

برای حضور در مناطق عملیاتی باید توسط شهدا طلبیده شویم

علی‌اصغر کاویانی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردارند و تقویت این اردوها امری لازم است.

فرمانده بسیج خاتم‌الانبیاء (ص) برازجان با بیان اینکه برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، باید طلبیده شد، خاطرنشان کرد: همان طور که برای زیارت قبور ائمه اطهار (ع) باید طلبیده شویم، برای حضور در مناطق عملیاتی نیز باید توسط شهدا طلبیده شویم.

کاویانی‌زاده با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس در عملیات والفجر هشت به عنوان قایقران شرکت داشتم؛ در عملیات منطقه حلبچه و همچنین به عنوان تخریبچی ناو تیپ امیرالمؤمنین (ع) در جبهه‌ها حضور داشته‌ام.

وی بیان کرد: بنده هر سال به همراه خانواده در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور حضور پیدا می‌کنم تا آرمان‌های شهدا و عهدی را که با دوستان و برادران شهیدم داشته‌ام فراموش نشود و این خاطرات در دل ما مدفون نشود.

این فرمانده بسیج تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اول باید فرزندان خود و بعد دیگر جوانان را برای حضور در این مناطق تشویق کنند تا قدر این آسایش کنونی را بدانند و متوجه باشند که رزمندگان با چه سختی توانستند با چنگ و دندان این نظام را حفظ کنند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان خاطره‌ای از یکی از دوستان شهیدش اذعان کرد: در منطقه مارد، شهید ابراهیم سیاسی مسئول ثبت و بررسی گردان تخریب از شهر برازجان که در حال بررسی مین‌های جنگی بود با منفجر شدن مین، در کنار ما به شهادت رسید و دو دست و دو پای او با هم قطع و در فاصله 10 و 15 متری ما پرتاب شد.

وی گفت: در این زمان، من و یکی از رزمندگان به نام اکبر نظری بدن و دست و پای او را جمع کردیم و به بیمارستان انتقال دادیم که به علت سوختگی و خونریزی شدید به شهادت رسید.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول