اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی 8 سال دفاع مقدس:

راه شهدا، راه خداست

راوی هشت سال دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا گفت: راه شهدا، راه خداست.

راه شهدا، راه خداست

حجت‌الاسلام محمد خامنه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در سال‌های دفاع مقدس رزمنده بودم و به لطف خداوند متعال چند وقتی رو در کنار شهدا و در جبهه جنگ سخت بودم، اکنون هم در جبهه جنگ نرم در کسوت معلمی هستم. خداوند توفیق داده بنده سالی چهار بار به‌ عنوان مسئول کاروان، خادمی زائران شهدا را انجام می‌دهم، هر سال سه بار دانش‌آموزان را و یک بار هم عموم مردم را برای زیارت زیارتگاه‌های مطهر شهدای گمنام مناطق جنگی می‌آورم.

راوی هشت سال دفاع مقدس سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: در حال حاضر که معلم هستم وظیفه سنگینی بر عهده من هست که باید راه شهدا رو به مردم به‌ ویژه دانش‌آموزانی که در حال تحصیل هستند نشان بدهم و از رشادت و مردانگی‌شان برای آنها تعریف کنم. به غیر از اینکه در کلاس تدریس می‌کنم، به اندازه یک ربع یا بیست دقیقه از فیلم و عکس شهدا استفاده می‌کنم و برای بچه‌ها از شهدا و حال و هوای سا‌ل‌های دفاع مقدس تعریف می‌کنم.

وی ادامه داد: برای نسل امروز جامعه تشریح می‌کنم که اگر الان شما در آسایش و آرامش و امنیت کامل هستید مرهون رشادت‌های صالحانی است که همه وجود خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

خامنه بیان داشت: راه شهدا راه خداست که راه صد ساله را یک شبه رفتند و در راه خودشان معتقد و محکم ایستادند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای قلهک افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کردند و نسل امروز هم باید یاد بگیرید که ادامه‌دهنده راه شهدا باشید و از آرمان‌های انقلاب که به آنها به ارث رسیده است تا آنجایی که می‌توانید دفاع کنید تا امام زمان (عج) از آنها خشنود شوند.

معلم بسیجی ادامه داد: لحظه تحویل سال از شهدا، ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) را خواستم و از شهدا خواستم که ما را شفاعت و کمک کنند تا این رسالت سنگین را بتوانم تا انتها ادامه بدهم و یار واقعی شهدا باشم.

انتهای پیام/2462/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول