اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقدامات مجلس و دولت برای آزاد کردن مرزبانان ایرانی ادامه دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدامات مجلس و دولت برای آزاد کردن مرزبانان ایرانی ادامه دارد.

اقدامات مجلس و دولت برای آزاد کردن مرزبانان ایرانی ادامه دارد

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به گروگانگیری مرزبانان ایرانی اظهار داشت: نظام اسلامی در طول 35 سال گذشته همواره شاهد دشمنی‌های استکبار بوده و امروز هم این درگیری بین کفر و اسلام وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از توطئه‌های مختلف به نظام اسلامی ضربه وارد می‌کند، ادامه داد: گروگانگیری مرزبانان ایرانی یکی از توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه مرز ایران با کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان از سوی دولت‌های مرکزی این دو کشور به خوبی مرزداری نمی‌شود، تصریح کرد: این دو کشور احاطه لازم بر مرزهای خود ندارند و این امر موجب شده تا مشکلاتی برای ایران به وجود آید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دشمن همواره از این خلأ استفاده می‌کند، بیان داشت: برخی از توطئه‌ها از این مرزها علیه نظام اسلامی صورت می‌گیرد.

اسماعیلی با اشاره به اقدامات مجلس و دولت برای آزاد کردن مرزبانان ایرانی خاطرنشان کرد: با مسئولان پاکستانی جلسات متعددی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل ضعف دولت مرکزی پاکستان هنوز مرزها از امنیت کاملی برخوردار نیستند، ادامه داد:‌ به همین دلیل هر از چند گاهی چنین موضوعاتی رخ می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه مجلس و دولت خواهان آزادی مرزبانان ایرانی هستند، یادآور شد: طرف‌های مقابله خواسته‌های غیر عملی دارند که از سوی نظام قابل پذیرش نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: امیدواریم بدون اینکه اتفاق جدیدی در این خصوص رخ دهد، مرزبانان ایرانی به وطن باز گردند.

وی با اشاره به رویارویی کفر و اسلام در مقابل هم بیان داشت: این اتفاقات در چنین رویارویی سختی امکان وقوع دارد.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول