اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

مردم بوشهر مرزبان اول دفاع از کشور هستند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردم استان بوشهر مرزبان و خاکریز اول دفاع هستند و به حول و قوه الهی همه ترفندهای دشمن نسبت به مردم ما تاکنون بی‌ثمر بوده است و تیرشان به سنگ خورده است.

مردم بوشهر مرزبان اول دفاع از کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی امشب در بدو ورود به بوشهر مورد استقبال امام جمعه و جمعی از مسئولان بوشهر قرار گرفت و اهداف سفر به استان بوشهر را تشریح کرد.

وی ادامه داد: من حامل سلام گرم مقام معظم رهبری به مردم استان بوشهر، خانواده شهدا و علمای این استان هستم.                                                                              

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، هدف از این سفر را که به دعوت آیت‌الله صفایی‌بوشهری صورت گرفته است، افتتاح تعدادی از طرح‌های سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه در نوروز 90 و بازدید از این طرح‌ها دانست.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه نعمت خداوند به مردم این استان فراوان است، عنوان کرد: یکی از این نعمت‌ها وجود آیت‌الله صفایی‌بوشهری است که از بدو ورودِ وی به بوشهر شاهد تحولات بزرگی در این استان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: همیشه فرصت خدمت‌رسانی برای ما فراهم نیست و باید از تک‌تک لحظه‌ها برای خدمت به این مردم استفاده کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان داشت: مردم این استان مرزبان و خاکریز اول دفاع هستند و به حول و قوه الهی همه ترفندهای دشمن نسبت به مردم ما تاکنون بی‌ثمر بوده و تیرشان به سنگ خورده است.

محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: اینجا دیار تنگستان و رئیسعلی دلواری است، این چیز کمی نیست، چراکه با تاریخ این کشور عجین است و علمای بزرگی دارد که امیدواریم در آینده نیز عالمان خوب و دانشمندی تربیت شود، چراکه کشور نیاز شدیدی به عالمان دینی و مردم شناس که مدافع مردم در برابر تهدیدات باشند، دارد.

امام جمعه بوشهر نیز با قدردانی از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی به استان بوشهر گفت: استان بوشهر استان ولایتمداری است و مردم، روحانیان و نیروهای مسلح سرباز رهبری هستند و به این سربازی افتخار می‌کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری اذعان داشت: استان بوشهر خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی در جنوب است و خدا را شکر یکدلی و صمیمیت خوبی میان مردم و مسئولان این استان وجود دارد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول