اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم شهید عرب‌خزائیلی:

امنیت بالای کشور بالاترین مزد تلاش مرزبانان است

همرزم شهید عرب‌خزائیلی با اشاره به وجود گروه‌های تروریستی در پشت مرزها برای نابود کردن امنیت ایران گفت: امنیت موجود در کشور بالاترین مزد برای تلاش مرزبانان است.

امنیت بالای کشور بالاترین مزد تلاش مرزبانان است

حامد یزدانی در حاشیه دیدار سردار رادان از خانواده شهید عرب‌خزائیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با بیان خاطراتی از شهید احمد عرب‌خزائیلی و شرایط خدمت در مناطق مرزی؛ شهادت را افتخاری دانست که نصیب هر فردی نمی‌شود.

این همرزم شهید با اشاره به جانفشانی‌هایی که نیروهای مسلح در حفاظت از مرزهای آبی و خاکی کشور از خود به نمایش می‌گذارند، افزود: هر لحظه امکان ورود گروهی خرابکار یا تروریست برای صلب آرامش و آسایش مردم و یا قاچاق مواد مخدر وجود دارد و به همین دلیل محافظت از مرزها را با جان و دل دوست داشته و به اینکار اعتقاد داریم.

این مرزبان با اشاره به امنیت مردم در کشور و تردد راحت آنان برای دید و بازدید نوروزی بیان داشت: این امنیت خستگی را از تن مرزبانان و فرزندان ملت در نیروهای مسلح بیرون می‌کند و خواب را از چشمان تروریست‌ها و بداندیشان می‌رباید.

وی با توضیح نحوه شهادت شهید عرب‌خزائیلی در منطقه مرزی سراوان در شرق کشور خاطراتی از این شهید گرانقدر را بیان و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/86021/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول