اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی ارومیه:

امنیت شهرهای عمقی کشور مرهون ایثار مرزبانان است

فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: امنیت شهرهای عمقی کشورمان مرهون ایثار و فداکاری مرزبانان در شهرهای مرزی ایران اسلامی است.

امنیت شهرهای عمقی کشور مرهون ایثار مرزبانان است

شهروز رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امنیت و آرامشی را که اکنون در مناطق مختلف کشور از جمله شهرهای عمقی و صنعتی شاهد هستیم در سایه از جان گذشتگی و فداکاری مرزبانان به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان فقط از مرز حراست نمی‌کنند بلکه از همه نقاط کشور و تمامیت ارضی ایران اسلامی صیانت می‌کنند، ادامه داد: بنابراین برای تسهیل خدمت آنها باید مسئولان گام‌هایی بردارند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه، یکی از مهم‌ترین مشکلات را جابه‌جایی عوامل مرزبانی عنوان کرد و ادامه داد: به دلیل وجود حجم سنگین برف و ایجاد ارتفاعات چهار متری در اثر کولاک و بهمن تردد در مناطق مرزی دشوار می‌شود، این مشکل به دلیل نبود راه مناسب مضاعف‌تر شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل جابه‌جایی مرزبانان از بالگرد استفاده می‌شود، اضافه کرد: پرسنل به این امر راضی و مشتاق هستند و از آن استقبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: در صورت استفاده از بالگرد فقط هر ماه یک بار امکان جابه‌جایی نیروها و پایین آوردن آنها از قله‌ها وجود دارد.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با اشاره به اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی امکان استفاده از بالگرد وجود دارد، بیان داشت: در سال گذشته مدت طولانی مرزبانان در بالای کوه به امید باز شدن راه‌ها ماندند که درنهایت به پایین آوردن آنها به وسیله بالگرد تصمیم‌گیری شد.

رحمانی در پایان متذکر شد: به دلیل شرایط نامساعد آب و هوا امکان پرواز فراهم نمی‌شد و در روزی که مجوز پرواز صادر و هوا هم صاف بود اعلام گردید بالگرد نقص فنی دارد اما در سال جاری با عنایت فرماندهی مرزبانی استان در این حوزه مشکلی وجود نداشت.

انتهای پیام/61002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول