اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد

استقرار 79 گشت ثابت و سیار مرزبانی در آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: 79 واحد گشت ثابت و سیار مرزبانی، نوروز امسال اقدام به گشت‌زنی در مرزهای استان آذربایجان غربی می‌کنند.

استقرار 79 گشت ثابت و سیار مرزبانی در آذربایجان غربی

شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی اقدامات فرهنگی، اجتماعی و امنیتی برنامه‌های نوروزی، اظهار داشت: تاکنون مرزبانان آذربایجان غربی توانسته موضوعات متنوع فرهنگی، اجتماعی و امنیتی مختلفی را در برنامه‌ها گنجانده و در مقابل سال‌های گذشته با استقبال گرم مسافران و رضایت خاطر آن‌ها را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: ماموریت‌های ویژه‌ای برای یگان‌های مرزی استان در نظر گرفته شده که امید است به نتیجه قطعی و رضایتبخش در تعطیلات نوروزی سال جدید برسد.

عباسی با اشاره به پیش‌بینی گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی واحدهای مرزی در سراسر استان، خاطرنشان کرد: استفاده از گشت‌های مذکور ضمن افزایش ضریب ایمنی و امنیتی در محورهای مواصلاتی، کاهش تخلفات خودرویی در جاده‌ها و هرگونه امدادرسانی و خدمات‌دهی را به عموم جامعه به دنبال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از پیش‌بینی 79 واحد گشت ثابت و سیار در سراسر استان خبر داد و گفت: 23 واحد ایست و بازرسی، 16 واحد امداد و نجات جاده‌ای، 11 مورد نمایشگاه و ایستگاه‌های نقاشی و بیش از 8 هزار جلد بروشور آموزشی و موارد هشداری و امنیتی توسط یگان‌های مرزی برای پخش بین مسافران نوروزی و عموم مردم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/61001/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول