اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد گردشگری شهرداری اصفهان خبر داد

جمع‌آوری 128 پیک‌نیک از سطح چادرها در باغ فدک اصفهان

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد گردشگری شهرداری اصفهان اعلام کرد: 128کپسول پیک‌نیک از سطح چادرها در باغ فدک اصفهان جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 128 پیک‌نیک از سطح چادرها در باغ فدک اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان هزاد بزرگ‌زاد در اولین نشست ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در گلستان شهدا، اظهار کرد: دیروز در باغ فدک 639 تخته چادر برپا شد و علیرغم هشدارهای مکرر سازمان آتش‌نشانی به مسافرین 128 خانواده اقدام به استفاده از پیک‌نیک در چادرهای خود نموده بودند که با هشیاری آتش‌نشانان و استفاده از دستگاه‌های حرارت‌سنج بلافاصله شناسایی و از آنان خواسته شد که پیک‌نیک خود را تحویل نمایند.

وی با اشاره به حضور 126 آتش‌نشان در باغ فدک برای برقراری ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی اذعان داشت: هر کپسول ممکن است جان یک نفر یا یک خانواده را در چادرهای مسافرتی بگیرد و با توجه به این که شب گذشته دمای هوا در باغ فدک 4 درجه بالای صفر بود نیروهای آتش‌نشانی تمام تلاش خود را کردند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد گردشگری شهرداری اصفهان گفت: در روز گذشته هم‌زمان با سال تحویل یک مورد آتش‌سوزی در سطح شهر اصفهان رخ داد که با حضور به موقع نیروهای سازمان آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان احمدآباد مهار و اطفا شد.

انتهای پیام/2301/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول