اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر خبر داد

آمادگی نیروهای آتش‌نشانی ملایر در چهارشنبه‌ آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر از آمادگی نیروهای آتش‌نشانی ملایر همزمان با شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.

آمادگی نیروهای آتش‌نشانی ملایر در چهارشنبه‌ آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، وحید جوادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به نزدیک شدن به شب چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: دراین راستا سازمان آتش‌نشانی ملایر با 67 نفر نیرو در حالت آماده‌باش است.

وی از توزیع 30 کپسول پودر گاز در بین مردم برای شب چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: این اقدام در راستای فرهنگسازی و جلوگیری از بروز حوادث انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر از توزیع 2 هزار بروشور در بین شهروندان در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری خبر داد و افزود: نصب بنر و فیلم‌های آموزشی در تلویزیون شهری از دیگر اقدامات پیشگیرانه توسط سازمان آتش‌نشانی ملایر برای چهارشنبه آخر سال است.

وی عنوان کرد: اگر مشکل و یا خطرات آتش‌سوزی برای شهروندان اتفاق افتاد شهروندان می‌توانند مراتب را سریعاً به 125 اطلاع دهند.

جوادی در ادامه به فعالیت‌های انجام شده در سال جاری در این سازمان اشاره کرد و ابراز داشت: در سال جاری 150 میلیون تومان تجهیزات برای این سازمان خریداری شده است.

وی پمپ جدید واتر میست به ارزش 38 میلیون تومان، سه ‌پایه نجات مکانیکی برای نجات از چاه و فضاهای معلق با استانداردهای سرعت و امکانات کافی و حفر چاه آموزشی را از تجهیزات آتش‌نشانی ملایر برشمرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر خرید برانکارد جان‌کینگ چندمنظوره برای عملیات در کوهستان و جابه‌جایی فرد با بالگرد و خرید دستگاه تشخیص گاز را از دیگر تجهیزات آتش‌نشانی ملایر برشمرد.

وی تصریح کرد: 15 دستگاه خودرو عملیاتی شامل سه خودرو غیر عملیاتی و 12 خودرو عملیاتی، یک موتورسیکلت آتش‌نشانی یک موتور تریل امداد کوهستان، یک قایق برای غواصی از دیگر تجهیزات سازمان آتشنشانی ملایر به شمار می‌رود.

جوادی با اشاره به فعالیت سه ایستگاه مرکزی، ولیعصر(عج) و بلوار 15 خرداد در ملایر از ساخت ایستگاه جدید آتش‌نشانی واقع در انتهای قائم مقام خبر داد.

وی با اشاره به اینکه برای هر 70 هزار نفر جمعیت طبق استانداردها یک ایستگاه آتش‌نشانی نیاز است گفت: ملایر نیز با توجه به جمعیت طبق استاندارد این ایستگاه را نیاز دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر در پایان از احداث یک ایستگاه جدید آتش‌نشانی در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: این ایستگاه در میدان استاندارد ملایر با مساحت 3 هزار متر کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول