اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ورامین خبر داد

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی ورامین در شب چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان ورامین از آماده‌باش کامل کلیه پرسنل در شب چهارشنبه‌سوری آخر سال خبر داد.

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی ورامین در شب چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شهرستان ورامین، محمد خانی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به همه شهروندان اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی ورامین و حومه با استقرار کامل پرسنل در سه ایستگاه، حافظ جان شهروندان در آخرین روزهای سال‌جاری خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان ورامین افزود: سه ایستگاه شهر ورامین و حومه با تجهیز امکانات کامل، آماده هرگونه امدادرسانی در مواقع ضروری می‌باشد تا همکاران ما بتوانند با خدمت‌رسانی به شهروندان، پایان سال خوشی را برای خانواده رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها می‌توانند نقش بسزایی در مهار نوجوانان و جوانان خود در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی داشته باشند، گفت: از خانواده‌ها تقاضامندیم جهت جلوگیری از حادثه‌های احتمالی آموزش و سفارش‌های لازم را به فرزندان خود داشته باشند تا همچون سال گذشته هیچ‌گونه حادثه‌ای در خصوص چهارشنبه آخر سال رقم نخورد.

خانی در ادامه به اقدامات انجام شده از سوی سازمان آتش‌نشانی ورامین در میان اقشار مختلف پرداخت و ادامه داد: جهت آشنایی خانواده‌ها و جوانان از خطرات استفاده از مواد محترقه، طبق سنوات گذشته چاپ و توزیع بروشور را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان ورامین اظهار داشت: در همین راستا 5 هزار بروشور با موضوعات مختلف به چاپ رساندیم و در اختیار نمازگزاران ورامین و خیرآباد در روز جمعه قرار دادیم.

وی گفت: توصیه و هشدارهای ایمنی در خصوص چهارشنبه آخر سال، سفرهای نوروزی و ایمنی در منزل در هنگام سفر از مهم‌ترین موضوعات به نشر رسیده در این بروشور می‌‌‌‌‌‌‌باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ورامین افزود: جهت آموزش‌های فراگیر، کارشناسان خود را به سه مدرسه که به صورت پایلوت مدنظر قرار گرفت اعزام کردیم تا در خصوص خطرات احتمالی آخرین چهارشنبه سال توضیحات و آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان ارائه کنند.

خانی ادامه داد: نصب بنر از منطقه خیرآباد تا میدان رازی با مضمون هشدار و توصیه در خصوص خطرات جانی از دیگر اقداماتی بود که در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول گفت: سرکشی از جایگاه‌های توزیع بنزین در سطح شهر جهت آگاهی از امکانات و تجهیزات ایمنی از برنامه‌های دیگر همکارانمان در شب چهارشنبه آخر سال خواهد بود.

خانی در پایان، با تقدیر و تشکر از همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی ورامین، اظهار امیدواری کرد که با تلاش این عزیزان، سال جدید بی‌خطر و بدون هیچ نگرانی آغاز شود.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول