اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارشنبه‌آخرسال صورت می‌گیرد

افزایش تعداد استقرار خودروهای آتش‌نشانی در قزوین

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تعداد استقرار خودروهای آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌آخرسال در این شهر افزایش می‌یابد.

افزایش تعداد استقرار خودروهای آتش‌نشانی در قزوین

سیدعلی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: علاوه بر ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر قزوین، تعداد خودروهای آتش‌نشانی مستقر در این شهر در شب چهارشنبه‌ آخرسال افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: این خودروها در مکان‌های پرتردد شهری مانند میدان عدل و چهار راه شهرداری مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای اطلاعات و آگاهی مردم در خصوص استفاده از مواد محترقه در شب چهارشنبه‌سوری و خطرات ناشی از آن می‌تواند از بروز حوادث در این شب پیشگیری کند، ابراز داشت: تحقق این مهم موجب کاهش صدمات جانی و مالی انسانی و شهری در این شب می‌شود.

کاهش آمار مراجعات نیروهای آتش‌نشانی در قزوین

شفیعی با اشاره به اینکه سال 90 تعداد مراجعات نیروهای سازمان آتش‌نشانی قزوین در شب چهارشنبه‌سوری به محل حادثه 41 مورد بوده است، بیان کرد: این آمار در سال گذشته به 11 مورد رسیده است که این مهم بیانگر کاهش چشمگیر مراجعات نیروهای این سازمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله تعداد مراجعات نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه کاهش می‌یابد، عنوان کرد: افزایش آگاهی قشرهای مختلف جامعه مهمترین دلیل این مهم بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: این آمار مختص به سازمان بوده و آمار اورژانس، دستگاه‌های امدادی، نیروی انتظامی و حوادث بیمارستانی مربوط نمی‌شود.

بازدید ایمنی از مراکز پرتردد قزوین قبل از چهارشنبه‌سوری

این مسئول یادآور شد: واحد پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با هدف جلوگیری از بروز حوادث در چهارشنبه‌سوری از مراکز پرتردد مردم مانند پمپ بنزین و مراکز تجاری قبل از چهارشنبه آخر سال بازدید می‌کند.

انتهای پیام/77009/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول