اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد اعلام کرد

آمادگی اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از آمادگی اکیپ‌های این سازمان برای مقابله با خطرات احتمالی در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

آمادگی اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال

مجید علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد با تجهیز اکیپ‌های مجرب آمادگی مقابله با رخدادهای احتمالی چهارشنبه آخر سال را دارد.

وی با بیان اینکه شهروندان نباید برای ایجاد شادی دست به اقدامات مخاطره‌آمیز بزنند، گفت: حتی‌الامکان از برپایی آتش در منازل و حیاط مجتمع‌های مسکونی، پیاده‌روها و اماکن عمومی خودداری شود تا امنیت و جان همشهریان در روزهای پایانی سال به خطر نیفتد.

علیپور با بیان اینکه در هنگام برپایی آتش نگهداری وسایل اطفاء حریق مانند کپسول آتش‌نشانی ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز با رعایت نکات ایمنی و رعایت دستورالعمل‌های لازم می‌توانند حادثه را در نطفه خفه کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ارائه آموزش و پیشگیری یکی از اهداف این سازمان است، اذعان داشت: ارتقای فرهنگ و افزایش آگاهی مردم بهترین راهکار جلوگیری از بروز حادثه است و این سازمان در این مسیر مجدانه تلاش می‌کند.

این مسئول نظارت بیشتر والدین هم‌استانی از فرزندان خود را خواستار شد و ابراز داشت: از آتش‌زدن بوته‌ها و خار و خاشاک خشک جلوگیری کرده و قبل از ترک محل از تمام شدن کامل و خاموشی آتش اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/68006/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول