اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

قناعت مردم و مسئولان ضرورت دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مسئولین و همچنین مردم باید قناعت پیشه کرده و در مخارج خود صرفه‌جویی کنند تا بتوانیم به اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.

قناعت مردم و مسئولان ضرورت دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی است

حسن کامران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با نام‌گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه خروجی اقتصاد ایجاد شغل و معیشت برای مردم است از همین رو بحث اقتصاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دلیل این نام‌گذاری از سوی مقام معظم رهبری نیز همین بوده است.

وی افزود: برای دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی، ابتدا باید دستگاه‌ها پول خارج از شمول خود را حذف کرده که این امر لازمه خروج از حرف و شروع به عمل است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مرحله دوم سفرهای خارج از کشور باید ساماندهی شود و ارز مأموریتی قطع ‌شده و باید مسئولین و همچنین مردم قناعت پیشه کرده و در مخارج خود صرفه‌جویی کنند.

وی با اشاره به اینکه با رعایت موارد ذکر شده در اقتصاد مقاومتی می‌توانیم محور را بر تولید قرار دهیم، خاطرنشان کرد: تولید نیز خود نیازمند همراهی بانک‌ها است، اما متأسفانه بعضی مواقع بانک‌ها ضد تولید عمل می‌کنند و خود سبب فراری دادن مردم از سرمایه‌گذاری می‌شود.

کامران اضافه کرد: در بخش فرهنگ نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله تهاجم فرهنگی که بارها به آن اشاره ‌کرده‌اند، نیازمند توسعه هستیم.

وی با بیان اینکه چند دهه به طول می‌انجامد تا انسانی مانند امام خمینی (ره) به وجود آید که زلزله سیاسی ایجاد کند، اظهار کرد: به دلیل وجود افرادی مانند امام خمینی(ره) است که اکنون می‌توانیم در برابر ظلم‌ستیزان ایستادگی کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها فرهنگ انقلاب اسلامی است که می‌توانند این دست‌مایه‌ها را داشته باشد، به همین خاطر ما باید فرهنگ انقلاب اسلامی را پیشه خود قرار داده و آن را گسترش دهیم.

انتهای پیام/63029/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول