اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

اقتصاد مقاومتی با عزم ملی به سرانجام می‌رسد

امام جمعه ساری گفت: اقتصاد مقاومتی با عزم ملی به سرانجام می‌رسد و با بروکراسی و کاغذبازی، در این امر بزرگ کاری از پیش نمی‌رود.

اقتصاد مقاومتی با عزم ملی به سرانجام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در نخستین خطبه نماز جمعه سال 93 با تبریک ایام نوروز، اظهار داشت: عید نوروز مربوط به زرتشتیان نیست بلکه آغاز طلوع بهار است و مردم به دلیل نسیم روح بخش بهاری جشن نوروز برپا می‌کنند.

وی تصریح کرد: عید فرصت و خوبی‌هایی دارد که باید از آن استفاده کرد، نو شدن طبیعت دست ما نیست ولی همزمان با تحول در طبیعت باید در خودمان، تحول ایجاد کنیم، اختلاف‌ها، عداوت و تبعیض را از زندگی کنار بگذاریم.

امام جمعه ساری با تاکید بر انجام صله‌رحم، گفت: بیش از 110 حدیث در ارتباط با صله رحم وجود دارد و قرآن نیز در این ارتباط سفارش زیادی کرده است.

طبرسی با بیان اینکه باید کینه‌ها و عداوت را از بین ببریم، افزود: مسلمانان باید در همه زمینه‌ها مثل صف‌های به هم پیوسته نماز جماعت باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهانی توسط رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: این شعار، ادامه‌دهنده شعار اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی است که اگر حماسه اقتصادی احیا نشود نمی‌توانیم در برابر تحریم‌های دشمنان، ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اقتصاد مقاومتی با عزم ملی به سرانجام می‌رسد و با مدیریت بروکراسی و کاغذبازی، در این امر بزرگ کاری از پیش نمی‌رود.

طبرسی خاطرنشان کرد: سخنان رهبری را باید مانند عمل به رساله ببینیم، اقتصاد مقاومتی رساله است و باید به آن عمل کنیم و وقتی اجرایی شود جلوی تحریم‌ها گرفته می‌شود.

وی با اشاره به بازدیدی که قبل از ایام نوروز از مناطق جنگی جنوب کشور داشت، ادامه داد: باید فرهنگ دفاع مقدس در کشور نهادینه شود، بسیاری از جوانانی که از این مناطق بازدید کردند تحول زیادی در آنها ایجاد شد.

امام جمعه ساری با تبریک به تیم ملی کشتی آزاد کشور که در مسابقات جهانی خوش درخشیدند گفت: ورزشکاران حماسه‌آفرین کشورمان در خاک دشمن، پرچم عزیز ایران را برافراشته کردند.

انتهای پیام/86004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول