اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

برای حل مشکلات اقتصادی باید از نظریه اقتصاد مقاومتی بهره‌ برد

امام جمعه موقت اهواز گفت: بایستی برای حل مشکلات اقتصادی از نظریه مهم اقتصاد مقاومتی بهره برد و باید دانست که اقتصاد مقاومتی‌‌ به معنای ریاضت اقتصادی نیست.

برای حل مشکلات اقتصادی باید از نظریه اقتصاد مقاومتی بهره‌ برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام ابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: عزم ملی در فرهنگ و اقتصاد یعنی اینکه مردم نباید منتظر حرکت مسئولان باشند و همه باید در محقق شدن آن گام بردارند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از موقعیت‌شناسی، دشمن‌شناسی و مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان از مردم قدردانی کردند، خاطرنشان کرد: نیروهای متخصص و مومنان باید با حضور در عرصه‌های مختلف در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه تصریح کرد: سال گذشته در حماسه سیاسی موفقیت‌های خوبی به دست آمد اما در بحث اقتصاد کمبودهایی وجود داشت که به نظر می‌رسد دلیل آن تغییر دولت و برخی مسایل دیگر بود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه امسال تمام مشکلات اقتصادی سال گذشته مرتفع شود افزود: بایستی برای حل مشکلات اقتصادی از نظریه مهم اقتصاد مقاومتی بهره برد اما باید دانست که اقتصاد مقاومتی‌‌ به معنای ریاضت اقتصادی نیست.

حسن‌زاده ادامه داد: نوابغ و نیروهای کارآمد زیادی در کشور وجود دارند که می‌توانند اقتصاد ایران را بدون وابستگی به سمت پیشرفت هر چه بیشتر حرکت دهند.

وی با اشاره به شعار سال 93 گفت: با توجه به شعار امسال که با نام اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده برای رسیدن به دو هدف بسیار مهم تعیین شده در شعار امسال یعنی اقتصاد موفق و فرهنگ به عزم مردم و دولت نیاز است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمان تحویل سال در بارگاه امام رضا (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب به نهادینه کردن مردم‌سالاری دینی بسیار تاکید کردند، باید گفت که نقش مردم در زمان غیبت کبری بسیار مهم است و اسلام و دین به مردم نقش داده است و نقش مردم را نباید نادیده گرفت.

وی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در استان افزود:‌‌ همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ایثار، فداکاری و تکلیف‌گرایی به معنای واقعی در رزمندگان دفاع مقدس بود و باید در انتقال این فرهنگ تلاش شود.

خطیب جمعه اهواز اظهار داشت: با توجه به تقارن آغاز سال نو و ایام فاطمیه برگزاری باشکوه مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2329/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول