اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس:

اقتصاد مقاومتی در سال 93 جدی‌تر پیگیری شود

امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی گفت: اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید از سوی مردم و مسئولان جدی‌تر گرفته شود.

اقتصاد مقاومتی در سال 93 جدی‌تر پیگیری شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، فرارسیدن سال 93 را به هموطنانمان تبریک گفت و اظهار کرد: به همه مومنان، شهروندان شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی و همه اهالی شهرستان پردیس باید فرارسیدن بهار طبیعت را شادباش گفت.

وی ادامه داد: فرارسیدن سال نو را به همه امت بزرگ اسلامی تبریک عرض کرده و امیدوارم سال 93، سالی توام با موفقیت، پیروزی و شادکامی برای امت اسلامی باشد.

امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: خوشبختانه ثمرات تلاش‌های سال گذشته را هم در بحث‌های سیاسی و هم در موفقیت‌هایی که در منطقه به وجود آمده است، مشاهده می‌کنیم.

توسلی ادامه داد: حرکتی که مقام معظم رهبری در جهت ادامه و استمرار حماسه اقتصادی بر آن تاکید فرمودند و با ابلاغ اصول کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بار دیگر بر پرورش و توسعه این روحیه اصرار ورزیدند در سال جدید باید به ثمر بنشیند.

وی افزود: امیدواریم سال آینده، سالی همراه با موفقیت در بحث‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای ملت ایران زیر سایه ولایت و مدیریت مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/2568/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول