اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 روز گذشته

150 هزار خودرو وارد مرزن‌آباد شد

شهردار مرزن‌آباد با اشاره به فراهم بودن پذیرش مسافران در این شهر گفت: در سه روز گذشته بیش از 150 هزار خودرو از تهران وارد شهر مرزن‌آباد شد.

150 هزار خودرو وارد مرزن‌آباد شد

جعفر ردایی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در چالوس از آمادگی کامل این شهر برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: برای سرویس‌دهی به مسافران نوروزی تعداد 150 واحد پذیرایی و اقامتی اعم از خصوصی و دولتی در این شهر آماده خدمات‌‌دهی‌ است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 چشمه سرویس بهداشتی را برای رفاه حال مسافران در چهار نقطه از شهر مرزن‌آباد آماده کردیم.

ردایی با اشاره به استقرار پنج چادر کمپینگ در پنج نقطه از  شهر مرزن‌آباد اذعان داشت: سه منطقه برای استفاده مسافران در داخل شهر اعم از پارک سعدآباد، مسیر امامزاده و دریاچه بهشت کندوان نیز برای اسکان و استفاده مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی اعلام داشت: پارک رزان نیز با امکاناتی چون مجموعه اقامتی، سرویس بهداشتی، کمپینگ و... برای استفاده مسافران آماده شده است.

شهردار مرزن‌آباد گفت: رنگ‌آمیزی کل بلوار و تامین روشنایی سطح شهر، نصب پوستر و بنر خوش آمدگویی، راه‌اندازی تلویزیون شهری، تهیه هفت سین برای مرکز شهر، احداث و راه‌اندازی آبشار سنگی دست‌ساز در بلوار امام خمینی و تهیه نقشه گردشگری منطقه مرزن‌آباد برای توزیع بین مسافران از جمله اقداماتی‌است که در راستای استقبال از مسافران نوروزی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: آماده‌سازی سرویس بهداشتی مسجد مرکز شهر با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون تومان و تجهیز آن به سیستم سپتیک تانک و رفع همیشگی معضل آلودگی زیست محیطی آن، نظافت حریم جاده، ترمیم نوار حفاری لوله‌کشی گاز از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری برای استقبال از گردشگران نوروزی‌ است.

ردایی اعلام کرد: با همکاری اداره بهداشت شهرستان در ورودی شهر مرزن‌آباد ایستگاه سلامت برای اندازه‌گیری فشار خون مسافران به‌صورت رایگان مستقر و آماده ارائه خدمات به مسافران است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط نامساعد جوی هنوز اوج مسافرت به این بخش صورت نگرفته‌است بیان داشت: اگر چه تاکنون شاهد ترافیک نیمه سنگینی در سطح شهر می‌باشیم، اما با هماهنگی‌هایی که از قبل با راهور شهرستان به‌ عمل آمد، توانستیم در راستای بهبود ترافیک چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر نصب کنیم.

شهردار مرزن‌آباد تصریح کرد: درب مصلی نماز جمعه و مسجد مرکز شهر مرزن‌آباد نیز به صورت شبانه‌روزی به روی مسافران و گردشگران باز است.

انتهای پیام/2296/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول