اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

نوروز سنت ملی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نوروز، سنت ملی است که اسلام هم آن را نفی نکرده است، گفت: امام راحل فرمودند که عید نوروز عیدی است که در دین اسلام نفی نشده است.

نوروز سنت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امشب در آیین تحویل سال نو در آستانه مبارکه امام‌زاده عباس(ع) ساری، اظهار داشت: از مردمی که در این ساعات خوش تحویل سال در کنار امام‌زادگان قرار گرفته‌اند تشکر می‌کنیم و سال خوب و خوش و همراه با شادی و خیر برای همه مردم ایران باشد.

وی با اشاره  به اینکه خداوند همه گذشتگان، شهدای عزیز و اما راحل را قرین رحمت کند، گفت: خداوند کشور، دولت، نظام و رهبر ما را در پناه امام زمان(عج) صحیح و سالم بدارد و عیدی سال 93 را بشارت ظهور آن حضرت قرار دهد.

خطیب جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه نوروز، سنت ملی است که اسلام هم آن را نفی نکرده است، یادآور شد: امام راحل فرمودند که عید نوروز عیدی است که در دین اسلام نفی نشده است.

وی با اشاره به اینکه همان‌گونه که در  ایام سال نو به خانه‌تکانی می‌پردازیم باید خودمان را هم تغییر دهیم، ادامه داد: آغاز سال نو شمسی به این معنا است که یک سال از عمر ما سپری شده و این یک مسئله طبیعی است.

طبرسی با بیان اینکه این عید، عید طبیعت است و طبیعت شکوفا و سرسبز می‌شود، افزود: بعد از سال تحویل، صله‌رحم را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به اینکه قهرها باید آشتی شود، متذکر شد: به‌ویژه افرادی که پدر و مادری در خانه سالمندان دارند به آنها سرکشی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: خداوند در این سال جدید، امنیت، آسایش، خیر و برکات را به ما ارزانی کند.

انتهای پیام/86007/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول