اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر نوشهر خبر داد

برپایی 2 پایگاه امدادی نوروزی در نوشهر

سرپرست جمعیت هلال احمر نوشهر از برپایی دو پایگاه امدادی نوروزی در نوشهر خبر داد.

برپایی 2 پایگاه امدادی نوروزی در نوشهر

امیرحسین عسگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر با اعلام اینکه دو پایگاه امدادی نوروزی در نوشهر برپا شد، گفت: این اقدام در راستای طرح ملی، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در طول ایام نوروز در شهرستان نوشهر انجام شد.

وی افزود: یک پایگاه در منطقه کپورچال در محور شرقی نوشهر و پایگاه دیگر در ورودی شهر در محور نوشهر به چالوس قرار دارد و به‌طور شبانه‌روزی با استفاده از نیروهای آموزش‌دیده و مجرب به ارائه خدمات نوروزی می‌پردازند.

عسگرزاده با بیان اینکه بیش از 120 نفر برای ارائه خدمات نوروزی در هلال احمر نوشهر در آماده‌باش هستند، بیان کرد: روزانه بیش از 30 نفر در قالب گروه‌های مختلف امدادی در حوزه شهرستان نوشهر به فعالیت و ارائه خدمات به مهمانان و مسافران نوروزی می‌پردازند.

سرپرست جمعیت هلال احمر نوشهر اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر تیم‌های دوچرخه‌سوار و موتورسوار نیز تشکیل شد و در مناطق ساحلی سیترا و سی‌سنگان به‌صورت سیار و با امکانات درمانی آماده خدمات‌رسانی به صورت اورژانسی و سرپایی به گردشگران هستند.

وی تصریح کرد: یک دستگاه خودروی ویژه امداد و نجات که از امکانات و تجهیزات مدرن برخوردار است برای به‌کارگیری در مواقع ضروری در ایام نوروز در منطقه تفریحی و جنگلی سی‌سنگان مستقر شد.

عسگرزاده گفت: سیستم برش شیشه، اطفای حریق و جک هیدرولیک از قابلیت‌های این خودروی امدادی است که می‌تواند در شرایط اضطراری نسبت به کاهش خسارات مالی و جانی در تصادفات شدید رانندگی بسیار موثر باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر نوشهر یادآور شد: توزیع کتابچه و بروشور با محتوای توصیه‌های ایمنی، امنیتی، سلامت و نیز معرفی جاذبه‌های گردشگری نوشهر از دیگر خدماتی است که در این دو پایگاه امدادی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/86019/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول