اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بابلسر:

بخش مرکزی بابلسر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

بخشدار مرکزی بابلسر گفت: بخش مرکزی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

بخش مرکزی بابلسر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

مسیب میررمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با تبریک عید نوروز با بیان اینکه بابلسر به عنوان یک شهرستان گردش‌پذیر و توریستی سالانه پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط  مختلف کشور است، اظهار داشت: در سطح شهرستان و حاشیه آن زیباسازی و پاکسازی محورها، خیابان اصلی و فرعی انجام شد و در حال حاضر این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی با بیان اینکه همه روستاهای تابعه بخش مرکزی نیز به لحاظ داشتن آب و هوایی مناسب و جاذبه‌های دیدنی پذیرای مسافران نوروزی هستند،گفت: امیدوارم مردم بخش مرکزی هم چنان که به نظافت منازل خویش می‌پردازند به نظافت و زیبایی ساختمان‌ها و معابر محل زندگی خویش به‌ویژه در خیابان و کوچه‌های های اصلی روستا توجه کنند تا در شناساندن هر چه بهتر و زیباتر روستای خود به سایر هموطنان اقدامی همه‌جانبه و مردمی انجام شود.

میررمضانی خاطرنشان کرد: دهیاران با فراهم کردن امکانات و بستر لازم برای مسافران نوروزی زمینه‌ای فراهم کنند تا مسافران با خاطره‌ای خوش از مواهب و چشم‌اندازهای طبیعی مناطق روستایی بازدید کنند.

بخشدار مرکزی بابلسر، وجود آب‌بندان‌های مختلف، چشم‌اندازهای طبیعی در روستاهای اوجاکسر، باقرتنگه و رودبست را از جمله اماکن تفریحی این بخش برشمرد و تصریح کرد: روستای باقرتنگه با داشتن سالن آمفی تئاتر، آلاچیق، فضای بازی برای نوجوانان و جوانان و فضای سبز مکان خوبی برای اقامت حداقل یک شب برای مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول