اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساحلی بنک مطرح کرد

ایجاد تفریحات دریایی در شهر ساحلی بنک برای گردشگران

شهردار ساحلی بنک گفت: ایجاد تفریحات دریایی از موارد مهمی است که در راستای جذب گردشگر باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

ایجاد تفریحات دریایی در شهر ساحلی بنک برای گردشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین صفایی پیش از ظهر امروز در بازدید از اماکن اقامتی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری مورد تاکید و توجه قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: بنک دارای جذابیت‌های خاصی در حوزه گردشگری و توریستی است و همه ساله تعداد زیادی از مهمانان نوروزی از این شهر بازدید می‌کنند.

شهردار بنک با تاکید بر لزوم افزایش امکانات برای افزایش ماندگاری مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: برای نوروز 93 شهرداری بنک امکانات خوبی را برای افزایش ماندگاری مهمانان تدارک دیده و پیش‌بینی می‌شود ماندگاری مسافران در نوروز 93 بیش از گذشته باشد.

صفایی تاکید کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی و عرضه کالاهای مختلف با قیمت مناسب از برنامه‌های خوبی است که در افزایش ماندگاری مسافران بسیار تاثیرگذار است و امسال در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

شهردار بنک گفت: امکانات رفاهی و گردشگری و همچنین ایجاد بازارچه و محل خرید با قیمت مناسب از عوامل  مهم جذب گردشگر و ماندگاری مسافران نوروزی است.

صفایی ایجاد تفریحات دریایی را از موارد مهمی دانست که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در ورودی شهر ساحلی بنک، افرادی برای اطلاع‌رسانی به مهمانان نوروزی استقرار دارند و نسبت به معرفی جاذبه‌های گردشگری این منطقه اهتمام می‌ورزند.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول