اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

خدمات شبانه‌روزی داروخانه‌های بوشهر در تعطیلات نوروزی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خدمات شبانه‌روزی 16 داروخانه استان بوشهر در تعطیلات نوروزی خبر داد.

خدمات شبانه‌روزی داروخانه‌های بوشهر در تعطیلات نوروزی

یحیی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار کرد: ارائه خدمات به میهمانان نوروزی اهمیت زیادی دارد و در حوزه بهداشتی و درمانی در آمادگی کامل به سر می‌بریم و به ویژه در تامین داروهای مورد نیاز مردم مشکلی نداریم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی و شهروندان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از خدمات شبانه‌روزی 16 داروخانه استان بوشهر در تعطیلات نوروزی خبر داد و تصریح کرد: با بررسی‌ها و نیازسنجی‌های صورت گرفته، داروخانه‌های کشیک در سطح استان مشخص شده‌اند و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، 16 داروخانه در استان خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در داروخانه‌های کشیک نوروزی تمام خدمات لازم به میهمانان ارائه می‌شود و برای جلب رضایت این افراد از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رضایی تاکید کرد: پنج داروخانه در شهرستان بوشهر، دو داروخانه در دشتستان، دو داروخانه در گناوه، دو داروخانه در دیلم، یک داروخانه در تنگستان، یک داروخانه در خورموج، یک داروخانه در کنگان، یک داروخانه در دیر و یک داروخانه نیز در جم به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان وظیفه بسیار حساسی دارد به ویژه در راستای تامین امنیت غذایی در جامعه که از مهم‌ترین وظایف وزارت بهداشت است باید به صورت شبانه‌روزی برای جلب رضایتمندی شهروندان اهتمام ورزیم.

رضایی از فعالیت 96 داروخانه در استان بوشهر خبر داد و گفت: این داروخانه‌ها شامل داروخانه‌های دولتی و خصوصی و بیمارستانی است که در تمام ایام سال با کیفیت مطلوب در انجام خدمات دارویی به مردم در مناطق مختلف استان اهتمام می‌ورزند.

وی به اهمیت خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: در تعطیلات نوروز، استان بوشهر میزبان تعداد زیادی میهمان نوروزی است و باید کاری کنیم که خدمات بهتری ارائه شود تا میزان ماندگاری میهمانان افزایش یابد.

انتهای پیام/2452/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول