اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف سمنان:

امام‌زادگان سمنان به مسافران نوروزی معرفی می‌شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: در قالب طرحی جامع، امام‌زادگان شهرستان سمنان به مسافران نوروزی معرفی می‌شوند.

امام‌زادگان سمنان به مسافران نوروزی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان حجت‌الاسلام سیدسعید تقوی اظهار کرد: چاپ و توزیع بیش از 50 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در جوار اما‌مزادگان و معابر عمومی این شهرستان هم‌زمان با تعطیلات نوروزی انجام شده است.

وی اظهار کرد: انتشار بیش از 10 هزار نسخه نقشه راهنمای بقاع متبرکه استان سمنان از جمله این اقلام تبلیغاتی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان افزود: بیش از 10 هزار نسخه نقشه امام‌زادگان و بقاع متبرکه شهرستان سمنان نیز برای توزیع بین مسافران نوروزی که میهمان شهر سمنان می‌شوند، به چاپ رسیده است.

تقوی از چاپ 30 هزار نسخه بروشور معرفی دو امام‌زاده شاخص این شهرستان و توزیع آن بین مسافران نوروزی خبر داد و افزود: کتابک‌های معرفی امام‌زاده یحیی ابن موسی (ع) و امامزاده علی ابن جعفر صادق(ع) سمنان نیز چاپ شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان بیان کرد: از این تعداد، 15 هزار نسخه مربوط به امامزاده یحیی ابن موسی(ع) بوده که این امام‌زاده بزرگوار را معرفی کرده است.

وی افزود: امامزاده یحیی ابن موسی(ع) برادر تنی امام رضا(ع) بوده و نزد مردم شهرستان و استان سمنان از مقام ویژه و بالایی برخوردار است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تصریح کرد: بیش از 15 هزار نسخه بروشور معرفی امام‌زاده علی ابن جعفر صادق(ع) نیز بین مسافران نوروزی در شهر سمنان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2249/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول