اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس‌راه استان البرز:

سفرهای نوروزی در البرز به خوبی مدیریت شد

فرمانده پلیس‌راه استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس روزهای ابتدایی سفرهای نوروزی مسافران در این استان به خوبی مدیریت شد.

سفرهای نوروزی در البرز به خوبی مدیریت شد

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای ویژگی‌های خاصی است که این ویژگی‌ها موجب شده تا در تعطیلات رسمی کشور به ویژه ایام نوروز، شاهد هزاران سفر در محورهای البرز باشیم.

وی تصریح کرد: بنابراین لازم بود که برنامه‌ریزی کاملی برای کنترل تردد خودروها در جاده‌های اصلی استان البرز داشته باشیم که این امر برای 2 مرحله یعنی مرحله اول و دوم سفرهای نوروزی در این استان انجام شده است.

فرمانده پلیس‌راه استان البرز افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده که ناشی از تجربیات سال‌های گذشته است، مرحله نخست سفرهای نوروزی را از 27 اسفند تا پنجم فروردین در نظر گرفتیم.

به گفته اکبری، مرحله دوم نیز از پنجم فروردین تا پانزدهم این ماه است که برای هر کدام از این مراحل پلیس‌راه استان البرز تدابیری ویژه اندیشیده است.

وی خاطرنشان کرد: با آماده‌باش کامل نیروهای پلیس‌راه و تعامل و همراهی که مردم ما داشتند، شاهد مدیریت خوب روزهای نخست مرحله اول سفرهای نوروزی در راه‌های استان البرز از جمله جاده چالوس، آزادراه تهران – کرج و کرج قزوین بودیم.

این فرمانده ارشد انتظامی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه مهمترین اقدامات انجام شده پلیس‌راه البرز در روزهای اخیر چه بود، گفت: هدف نخست ما تامین امنیت شهروندان به ویژه مسافران نوروزی است که از جاده‌های استان البرز برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کنند.

اکبری افزود: ماموران پلیس با حضور مستمر در راه‌های البرز به طور دقیق عملکرد رانندگان را رصد کرده و برای تامین سلامت خود آنها و همچنین دیگر خودروها در صورت مشاهده تخلفات رانندگی با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق اهدافی که داریم، لازم است که مردم نیز با رعایت کامل قانون ماموران پلیس‌راه را همراهی کنند.

فرمانده پلیس‌راه استان البرز تاکید کرد: خوشبختانه اکثر رانندگان در روزهای اخیر همراهی خوبی داشته و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کردند که به همین دلیل شاهد کاهش حوادث جاده‌ای بودیم.

اکبری در پایان گفت: امیدواریم این روند در روزهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

لازم به توضیح است، طی روزهای بیست و نهم اسفند 92 و اول فروردین 93 حجم ترافیک خودروها در راه‌های اصلی استان البرز به ویژه جاده چالوس بسیار زیاد بود، به صورتی که پلیس مجبور به اعمال محدودیت‌هایی شده است.

انتهای پیام/2302/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول