اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در ساری + تصاویر

‌طرح «دست‌های مهربانی» با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در راستای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در ساری اجرا شد.

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در ساری + تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، طرح «دست‌های مهربانی» یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که امشب در مازندران اجرا شد.

اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران مجری طرح «دست‌های مهربانی» در استان است و این طرح به میزبانی اداره کل بهزیستی مازندران اجرایی شد.

طرح «دست‌های مهربانی» همانند دیگر طرح‌های اجرا شده سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مازندران است که از محل موقوفات و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش صورت می‌گیرد.

آیین اجرای طرح دست‌های مهربانی با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی رئیس اداره اوقاف ساری و روح الله ردایی مدیرکل بهزیستی مازندران برگزار شد.

در این آیین هدایایی از محل موقوفات ساری با نیت کمک به ایتام و افراد نیازمند تامین شد که با حضور آیت‌الله طبرسی این هدایا به ایتام اهداء شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری در حاشیه اجرای طرح دست‌های مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان انجام شده است، گفت: این طرح از محل درآمد موقوفاتی که در حوزه اجتماعی، کمک به ایتام و نیازمندان به ثبت رسیده است، انجام شد.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی  با بیان اینکه طرح دست‌های مهربانی با همکاری اداره بهزیستی ساری انجام شد، افزود: با اجرای این طرح مبالغ و هدایایی از سوی اداره اوقاف ساری به نیازمندان و ایتام اهدا شد.

قربانی با اشاره به اینکه موقوفات زیادی با نیت کمک به ایتام و افراد مستند در ساری وجود ندارد، افزود: خیران در ثبت وقف‌های جدید بر کمک به ایتام و افراد نیازمند بهزیستی توجه کنند.

 

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد موقوفات ساری در راستای عزاداری سیدالشهدا ثبت شده است، تصریح کرد: وقف‌های جدید باید در راستای نیازهای روز جامعه ثبت شود.

انتهای پیام/86003/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول