اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبریک آیت‌الله طبرسی در پی قهرمانی تیم کشتی‌ ایران در جهان‌

توفیقات فرزندان برومند مازندران را در عرصه ‌کشتی ‌از خداوند مسئلت می‌کنم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سومین قهرمانی کشتی‌گیران ایران اسلامی در جهان که به میزبانی آمریکا انجام شد سبب شادی، مسرت و سرور مردم کشورمان شد.

توفیقات فرزندان برومند مازندران را در عرصه ‌کشتی ‌از خداوند مسئلت می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران پس از افتخارآفرینی کشتی‌گیران مازندران در مسابقات جهانی و کسب عنوان قهرمانی دنیا پیامی صادر کرد.

در این پیام که یک نسخه آن در اختیار دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران قرار گرفت، نماینده ولی فقیه و عضو مجلس خبرگان در مازندران آورده است: اینجانب قهرمانی غرورآفرین و ارزنده‌ترین ورزشکاران میهن اسلامی بر روی تشک‌های قهرمانی و پهلوانی که در خاک آمریکا با پشت سر گذاشتن قدرت‌های بزرگ کشتی جهان برای سومین سال پیاپی با اهتمام یکایک کشتی‌گیران به خصوص کشتی‌گیران همیشه قهرمان مازندران انجام شد را تبریک و تهنیت می‌گویم.

در ادامه این پیام آیت‌الله طبرسی با ابراز اینکه این قهرمانی سبب مسرت و شادی دل مردم ایران شد، تصریح کرد: توفیقات فرزندان برومند مازندران را در همه صحنه‌ها از جمله در عرصه قهرمان‌خیز کشتی کشور از خداوند مسئلت می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جا دارد در این رابطه از مدیران ورزشی، مربیان توانمند و خادمان جامعه و ورزش کشور و خطه لاله‌خیز مازندران نیز تشکر ویژه داشته باشم.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول