اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از مصوبه دولت صورت گرفت

انتقاد آیت‌الله طبرسی از الحاق میانکاله به گلستان

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با انتقاد از مصوبه الحاق میانکاله به استان گلستان گفت: با این اقدام دولت تنش اجتماعی درست می‌شود، نباید به این گونه اختلافات در کشور دامن زد.

انتقاد آیت‌الله طبرسی از الحاق میانکاله به گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان ستاد عتبات و عالیات استان مازندران اظهار داشت: مازندران در حمایت از ائمه اطهار سابقه طولانی دارد و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

وی تصریح کرد: نعمت ولایت که همان اطاعت‌پذیری از ائمه اطهار در بعد از دنیا نیز به کمک انسان می‌آید، که مردم ایران به برکت انقلاب امام خمینی(ره) و هدایت مقام معظم رهبری مردم ایران با نعمت ولایت آشنایی کامل دارند و از این نعمت برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اضافه کرد: با پیشینه تاریخی مردم مازندران، این استان باید در کمک به بازسازی عتبات جلوتر از سایر استان‌ها باشد و این امر تنها با وحدت و اتحاد در استان مازندران رقم می‌خورد.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در بحث درآمدی استان مازندران وجود دارد، گفت: در حال حاضر صنایع و گردشگری استان مازندران دچار مشکل است و تنها منبع درآمدی استان مازندران کشاورزی است که این اقشار اعتقادی وافری به ائمه دارند ولی برای دریافت کمک برای بازسازی نیاز به تبلیغات بیشتر است.

طبرسی در ادامه خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در حال حاضر از نظر وحدت رویه مشکلی در جمع کردن نذورات نداریم ولی باید ساز و کار جمع کردن نذورات توسط مسئولان و دست اندرکاران فراهم شود.

وی در ادامه خواستار برجسته کردن فعالیت ستاد عتبات عالیات در سطح استان مازندران شد و گفت: اقدامات انجام شده این ستاد باید به صورت کتابی مدون تهیه و به چاپ برسد.

امام جمعه ساری در ادامه خواستار فعالیت بیشتر رسانه‌ها در زمینه جمع‌آوری نذورات شد و اضافه کرد: برای جمع‌آوری نذورات نیاز به ابتکار رسانه‌ای در استان مازندران است.

وی در ادامه به برخی مشکلاتی که در عدم وحدت رویه در استان مازندران وجود دارد اشاره کرد و گفت: با هیچ استانداری در مازندران زاویه نداشتم و نظرم بیشتر در استان مازندران داشتن وحدت رویه است.

طبرسی بیان داشت: داشتن اختلاف با مسئولان استان باعث بروز مشکلات جدی می‌شود و استان از این بابت متضرر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه جدید هیئت دولت در جدا کردن میانکاله از مازندران گفت: این اقدام باعث بروز مشکل بین دو استان و تنش اجتماعی در استان می‌شود.

امام جمعه ساری اضافه کرد: راه زمینی میانکاله از محدوده مازندران است، چه طور تصمیم گرفته می‌شود که این قسمت از استان مازندران جدا شود.

وی بیان داشت: با این اقدام دولت تنش اجتماعی درست می‌شود، نباید به این گونه اختلافات در کشور دامن زد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول