اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه:

طرح «نوروز با قرآن» در ابرکوه اجرا می‌شود

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه گفت: به دلیل تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه، طرح «نوروز با قرآن» با محوریت حفظ سوره مبارکه لقمان در ابرکوه به اجرا در می‌آید.

طرح «نوروز با قرآن» در ابرکوه اجرا می‌شود

مجتبی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار کرد: توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انس آحاد جامعه با قرآن و عنایت ایشان به تربیت 10 میلیون حافظ قرآن سبب شد تا در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برنامه‌های متنوعی برای دستیابی جوانان و نوجوانان به حفظ آیات الهی طراحی و تدوین شود که طرح ذکر شده از جمله آن‌هاست.

وی، مدت زمان برگزاری و ثبت‌نام در این طرح را یک ماه ذکر کرد و یادآور شد: آغاز برگزاری این طرح از فردا 28 اسفندماه جاری تا 28 فروردین‌ماه سال جدید و زمان اختتامیه طرح و برگزاری مسابقه پایانی در روز یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 93 خواهد بود و به حداقل 14 نفر برگزیده در این طرح که موفق به کسب بیشترین نمره در آزمون پایانی شوند، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه با اشاره به اینکه طرح مذکور محدودیت سنی، تحصیلی و جنسیتی نخواهد داشت، تاکید کرد: امید است آحاد جامعه و به ویژه والدین گرامی با تشویق فرزندان خود از فرصت تعطیلات نوروزی حداکثر بهره را ببرند و به حفظ سوره مبارکه لقمان با مضامین عالی اخلاقی بپردازند.

وی افزود: آزمون پایانی این طرح برای افراد زیر 12 سال به صورت شفاهی و برای افراد بالاتر از 12 سال به صورت کتبی چهار گزینه‌ای خواهد بود و علاقه‌مندان حداکثر تا 28 فروردین‌ماه سال 93 فرصت دارند تا در این طرح ثبت‌نام کنند.

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: کلیه علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این طرح مشخصات فردی خود شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تحصیلات و شماره تلفن ثابت خود را به سامانه پیامکی به شماره 09137761312 پیامک کنند و یا با شماره تلفن‌های بنیاد تماس بگیرند.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول