اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری خبر داد

دیدار با 5950 خانواده شهید و ایثارگر چهارمحالی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از سرکشی و دیدار با 5 هزار و 950 خانواده شهید و ایثارگر در این استان خبر داد.

دیدار با 5950 خانواده شهید و ایثارگر چهارمحالی

قدرت‌الله رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: خانواده معزز شهدا یادگاران با ارزش سال‌های دفاع مقدس هستند و یاد و خاطره دلاورمرد‌ی‌های مردان و زنان جبهه و جنگ را برایمان زنده می‌دارند.

وی از سرکشی حدود 5 هزار و 950 خانواده شهید و ایثارگر در این استان خبر داد و گفت: طرح سپاس یکی از امور ارزشمند این سازمان است و در واقع خادم به مخدوم مراجعه کرده و علاوه بر شنیدن مشکلات از آنان دلجویی می‌شود.

رئیسی افزود: تلاش داریم تا در سال 93 این تعداد سرکشی به رقم قابل توجهی افزایش یابد و دامنه ابراز ارادت ما به خانواده محترم شهدا نیز گسترده‌تر شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از عضویت دویست و 53 نفر در شورای مشورتی بنیاد شهید خبر داد و اذعان داشت: عده‌ای از ایثارگران توانمند و قابل اعتماد در قالب گروهی به نام معتمدین معین در سه شبکه به کمک این سازمان شتافته‌اند.

وی ادامه داد: شبکه همیاران، مشاوران و شورای مشورتی تا به حال اقدامات موثری داشته و بازوان قدرتمندی برای بنیاد هستند.

رئیسی در پایان یادآور شد: همکاری در اجرای طرح سپاس، ارائه آموزش و برگزاری اردو از جمله مواردی است که از همکاری معتمدان معین برخوردار شدیم.

انتهای پیام/68006/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول