اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده صورت می‌گیرد

اجرای 65 برنامه تحولی توسط بنیاد شهید استان زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: سال آینده 65 برنامه تحولی توسط بنیاد شهید استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای 65 برنامه تحولی توسط بنیاد شهید استان زنجان

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید برای یادآوری جایگاه شهدا به اذهان عمومی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تدوین و شناساندن روز شهدا برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه این اداره کل به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا طی هفته گذشته هشت برنامه مهم برگزار کرده است، بیان داشت: برخی از این برنامه‌ها برای نخستین بار در سطح استان زنجان اجرا شد.

این مسئول به اجرای طرح سپاس یا دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: به مناسبت هفته منابع طبیعی 3 هزار اصله نهال به یاد 3 هزار شهید دوران هشت سال دفاع مقدس غرس شد.

نیک‌بخش با بیان اینکه طی هفته گذشته ده‌ها یادواره شهدا در سطح استان زنجان برگزار شده است، افزود: تجدید بیعت کارکنان بنیاد شهید با آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان از دیگر برنامه‌های برگزار شده است.

* اجرای طرح پایش سلامت در استان زنجان

وی با بیان اینکه طرح پایش سلامت طی هفته گذشته در استان زنجان برگزار شد، متذکر شد: این برنامه شامل ویزیت ایثارگران و جانبازان بیمار است که در منزل جانبازان اتفاق می‌افتد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین تبیین روز شهدا در پیش از خطبه‌های نماز جمعه سراسر شهرستان‌های استان زنجان توسط همکاران بنیاد شهید انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه اهدای خون توسط همکاران بنیاد شهید در روزهای 21، 22 و 23 اسفند ماه امسال انجام شده است، افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگری با استقبال خوب ایثارگران برگزار شد.

نیک‌بخش در ادامه به برنامه‌های بنیاد شهید استان زنجان در سال آینده اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها برای تعالی سازمان و تحکیم بیشتر خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال آینده 65 برنامه تحولی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها در قسمت‌های مختلف فرهنگی معیشتی، درمانی و خدماتی تعریف می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه بحث صندوق سلامت برای نخستین بار در بنیاد شهید استان تعریف شده است، اظهار داشت: سال آینده بحث درمان ایثارگران با شدت و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف توسط بنیاد شهید باعث راحتی و آسایش ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس شود.

انتهای پیام/73008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول