اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مازندران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

استاندار مازندران گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر، از یک ماه قبل در آمادگی به سر می‌برند و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستیم.

مازندران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ربیع فلاح صبح امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی مازندران که در ابتدای شهرستان ساری مستقر است، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال فارس مبنی بر میزان آمادگی استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط با خدمات سفر، از یک ماه قبل در آمادگی به سر می‌برند و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم با بیش از 10 هزار نیرو در تلاش است و فعالیت‌های انضباطی و ارشادی را در دستور کار دارد، بیان داشت: هماهنگی‌های خوبی در سطح استان به وجود آمده است.

فلاح با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری هم حدود 650 هزار واحد مختلف پذیرایی و اقامتی در استان آماده است، گفت: سواحل از موضوعات مهم برای ما است و ضمن اینکه پاکسازی در دست انجام است برای سال 93 هم به شکل فرهنگی و گسترده نسبت به این کار اقدام می‌کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه زهکشی اراضی کشاورزی از برنامه‌های ویژه سال 93 است، افزود: برای تامین آب کشاورزی، آب آشامیدنی و به‌ویژه درباره فروش تولیدات کشاورزان برنامه داریم.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز به سفر نمی‌روم و سفرهای ما، همان سرکشی‌های درون‌استانی است، تصریح کرد: چون مازندران در حوزه گردشگری جزء دو سه استان برتر است و باید برای ارائه خدمت به مسافران در استان حضور یابیم.

فلاح با بیان اینکه از فعالیت رسانه‌ها هم در این ایام تشکر می‌کنم، گفت: ارتباط تنگاتنگی با رسانه داریم که می‌تواند منجر به توسعه استان شود چون اقداماتی که توسط مسئولان انجام می‌شود این شبکه اطلاع‌رسانی، به گوش مردم می‌رساند و نقش رسانه در توسعه، کمتر از نقش مسئولان اجرایی نیست و شاید از بعدی هم نقش رسانه‌ها مهم‌تر باشد.

انتهای پیام/86007/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول