اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران

قهرمانان جام جهانی کشتی در مازندران تجلیل شدند

با حضور استاندار مازندران قهرمانان جام جهانی 2014 کشتی آزاد در آمریکا تجلیل شدند.

قهرمانان جام جهانی کشتی در مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعد از ظهر امروز  با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران، امامعلی حبیبی پهلوان و اسطوره کشتی جهان از کشتی‌گیران مازندرانی در جام جهانی 2014 در آمریکا تجلیل شد.

این مراسم که با حضور احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان، و سید محمدتقی علوی، هاشم جمشیدپناه، مجتبی قدمی و مریم کیومرثی از معاونان ورزش و جوانان استان، اعضای ستاد بازی‌های آسیایی اینچوان 2014  کره جنوبی و روسا و نواب رئیسان هیئت‌های ورزش مازندران در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان استان در ساری از چهار کشتی جام جهانی 2014، قهرمان شطرنج جهان و همچنین از خانواده ورزشکار مرحوم صالح سالاری که عضو بدنش را اهدا کرد با اهدای جوایزی تجلیل شد.

در این مراسم کلیپی از افتخار آفرینی سرداران و شهیدان اسلام و ورزشکاران و قهرمانان ملی پخش شد.

در ابتدای برنامه پس از سخنرانی احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از چهار کشتی‌گیر و یک مربی مازندرانی در ترکیب تیم ملی که در جام جهانی 2014 آمریکا حضور داشتند تجلیل شد.

در این مراسم از رضا یزدانی، کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل‌پور و عزت‌الله اکبری به عنوان کشتی‌گیران و حسین نقیبی از مربیان مازندرانی در کادر فنی جام جهانی 2014 در آمریکا در حضور استاندار و امام علی حبیبی اسطوره کشتی جهان تقدیر شد.

البته در این مراسم سه کشتی‌گیر مازندرانی در جام جهانی 2014 آمریکا مهران رضا‌زاده، سیداحمد محمدی و حامد طالبی زرین‌کمر غایب بودند و در این مراسم حضور نداشتند.

در ادامه از پدر و مادر داغدار و بزرگوار مرحوم صالح سالاری ژیمناست و قهرمان ملی کشورمان که حین تمرین در ساری قطع نخاع شد و با اهدای اعضاء جان تازه‌ای به دیگران بخشید و با این کار ارزنده‌اش خصلت پهلوانی را کامل کرد نیز تجلیل شد.

به گزارش، در پایان این برنامه نیز از مطهره اسدی قهرمان نونهال و مازندرانی شطرنج جهان نیز با اهدا جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول