اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار مازندران:

‌موانع حوزه سرمایه‌گذاری مازندران برطرف شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با انتقاد از ایجاد موانع در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: یکی از برنامه‌های اصلی استانداری ایجاد فضای کسب و کار در قالب دعوت از سرمایه‌گذاران است و در آینده‌ای نزدیک شاهد جهش در این بخش خواهیم بود.

‌موانع حوزه سرمایه‌گذاری مازندران برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران، علیرضا یونسی در چهارمین جلسه ستاد هفته کارگر استان بیان داشت: از وظایف اصلی مدیران توجه به کار و دوری از حواشی است.

وی یادآور شد: رای مردم به گفتمان اعتدال و دولت تدبیر و امید نشان از اعتماد مردم به این دولت و دولتمردان آن بوده و وظیفه ما است خدمت‌رسانی را دوچندان کنیم.

وی ادامه داد: کارگران همواره نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب و شکل‌گیری آن داشتند و یکی از وظایف اصلی دولتمردان در استان بستر مناسب برای هرچه با شکوه برگزار کردن هفته کار وکارگر است.

یونسی با بیان اینکه آن چیزی که در برنامه استان وجود دارد در برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت لحاظ شده است، گفت: ما باید به سمتی حرکت کنیم که ظرفیت‌های استان را شناسایی کنیم و در مسیری حرکت کنیم که در حداقل زمان به افق 1404 و برنامه‌های تدوین شده‌اش برسیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه استفاده از همه ظرفیت‌ها در رشد و توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌تواند نقش موثری را در توسعه استان ایفا کند، گفت: یکی از وظایف اصلی مدیران در استان توجه به کار و دوری از حواشی است و با استفاده همه تفکرات نشاط جامعه را فراهم کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی جامعه اندک اندک به سمت آرامش می‌رود و کمک به این امر کمک و خدمت‌رسانی به کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با انتقاد از ایجاد موانع در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: یکی از برنامه‌های اصلی استانداری مازندران ایجاد فضای کسب و کار در قالب دعوت از سرمایه‌گذاران است و قطعا در آینده‌ای نزدیک ما شاهد جهش در این بخش در مازندران خواهیم بود.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول