اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مدیر امور روستایی مازندران از روستاهای گلوگاه

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران از برخی روستاهای شهرستان گلوگاه بازدید کرد.

بازدید مدیر امور روستایی مازندران از روستاهای گلوگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، رضا آزادی ‌کناری امشب به اتفاق فرماندار و برخی مسئولان شهرستانی و محلی، بازدیدی از روستاهای «اِوارد» و «نیالا» در مناطق کوهستانیِ بخش مرکزی، و روستاهای «تیرتاش» و«تیله نو» در بخش کلبادِ گلوگاه داشتند.

قول مساعد برای تسریع در تکمیل هشت دهیاری نیمه‌کاره، ارائه راهکارهای اجرایی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی، و اختصاص یک‌ دستگاه ماشین حمل زباله برای بخش کلباد، از جمله دستاوردهای این بازدید بود.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران و هیئت همراه، بازدیدی از چند نقطه رانشی و خطر‌آفرین در بخش کوهستانی گلوگاه داشتند که قول دادند با توجه به قرار گرفتن این نقاط در مسیر پرتردد، و جلوگیری از خطرات احتمالی، مساعدت‌هایی صورت گیرد.

عیسی قاسمی‌طوسی، فرماندار گلوگاه، با مثبت ارزیابی‌کردن نتایج بازدید مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران، به خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: شهرستان گلوگاه به‌ دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال - جنوب، بهره‌مندی از مناطق تفریحی و توریستی در جنگل و دریا و دشت و میزبانی از گردشگران و مسافران در تمام طول سال، باید دارای زیرساخت‌های لازم در مناطق شهری و روستایی باشد.

وی بیان داشت: حضور مسئولان در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته سبب دلگرمی اهالی این مناطق، برداشتن موانع و تسریع در روند فعالیت‌های عمرانی می‌شود.

شهرستان گلوگاه دارای هشت روستا در بخش کلباد، و 13 روستا در بخش مرکزی است.

انتهای پیام/86001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول