اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مشکلات ورزشی مازندران در سال 93 برطرف می‌شود

استاندار مازندران از جذب بودجه و اعتبار هزار و 200 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با جذب این اعتبار تا حدود زیادی مشکلات استان به ویژه ورزشی برطرف می‌شود.

مشکلات ورزشی مازندران در سال 93 برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح ظهر امروز در جمع قهرمانان کشتی جام جهانی 2014 آمریکا، روسای هیئت‌های ورزشی استان و همچنین ستاد بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی افزود: سال 92 سال بسیار خوبی برای ورزش مازندران بوده و از عملکرد و فعالیت‌های مدیریت ورزش مازندران رضایت کامل دارم.

وی با اشاره به کسب مدال‌های متعدد از سوی ورزشکاران و قهرمانان مازندرانی در رقابت‌های مختلف برون مرزی تصریح کرد: ورزشکاران و قهرمانان با تمام وجود برای خوشحالی و شاد کردن میلیون‌ها هموطن همچون شهدا جانفشانی می‌کنند.

استاندار مازندران در ادامه گفت: وقتی رضا یزدانی در مسابقات المپیک 2012 لندن با پای شکسته مقابل حریف مبارزه می‌کرد تا به عنوان یک ایرانی بازنده میدان نباشد، اشک شوق از چشمانم جاری می‌شد.

فلاح با اشاره به افتتاح پروژه‌ها و موفقیت ورزش در استان افزود: به عنوان استاندار همیشه در خدمت هم استانی خودم هستم تا بتوانم کوچک‌ترین حمایت و کمکی در تمام زمینه‌ها به ویژه ورزش داشته باشم.

وی ابراز داشت: وقتی در استان ما بین مسئولان و مردم اتحاد و همدلی باشد حتم داشته باشید به آن هدفی که می‌خواهیم به راحتی می‌رسیم.

فلاح در ادامه از جذب بودجه و اعتبار هزار و 200 میلیارد تومانی خبر داد و اظهار داشت: با جذب این اعتبار تا حدودی زیادی مشکلات استان به ویژه ورزشی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به منابع خوب طبیعی و انسانی در استان افزود: مازندران در هر زمینه‌ای سرآمد دیگر استان‌ها است اما بنا به دلایلی در برخی از زمینه‌ها حتی از استان سیستان و بلوچستان عقب‌تر هستیم که این ظلم به مازندران همیشه سرسبز است.

استاندار مازندران در پایان خاطرنشان کرد: از اینکه در کنار پهلوانان، قهرمانان و ورزشکاران استان هستم احساس غرور می‌کنم و اعلام می‌کنم از عملکرد خوب و برنامه‌های ارائه شده مدیرکل ورزش و جوانان استان حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/86005/ع30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول