اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

48 / گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

آمادگی موزه‏های گلستان برای بازدید از مسافران نوروزی

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: موزه‏ها و اماکن فرهنگی- تاریخی استان گلستان در ایام نوروز امسال برای بازدید و حضور علاقمندان به این مرز و بوم آمادگی دارند.

آمادگی موزه‏های گلستان برای بازدید از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، حمید عمرانی‏رکاوندی اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‏تر به گردشگران و بازدیدکنندگان از موزه‏ها و اماکن فرهنگی – تاریخی استان گلستان و براساس برنامه‏ریزی‏ها و دستورالعمل اداره کل موزه‏ها و اموال منقول فرهنگی- تاریخی کشور، مراکز فرهنگی- تاریخی استان گلستان در ایام نوروز 1393 آماده حضور علاقمندان به این مرز و بوم هستند.

وی با اشاره به آثار ارزشمند تاریخی و باستانی این استان و اهمیت ترویج و اشاعه فرهنگ و تاریخ بومی استان افزود: بر این اساس تمام موزه‏ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان از روز پنج‏شنبه 29 اسفند 1392 تا پایان تعطیلات نوروزی سال 1393 از ساعت 9 صبح تا 19 عصر آماده بازدید علاقمندان است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اذعان داشت: تعطیلات هفتگی موزه‏ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان در ایام نوروز لغو شده و نرخ ورودی موزه‏ها و اماکن فرهنگی تاریخی در ایام نوروز تغییری نخواهد کرد.

عمرانی‏رکاوندی همچنین افزود: موزه‏ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان در روز 13 فروردین ماه نیز آماده بازدید عموم است.

وی خاطرنشان کرد: میراث جهانی گنبدقابوس، موزه صنایع دستی گرگان، کاخ موزه گرگان و بافت تاریخی گرگان، موزه‏های مردم‏شناسی شهرستان گمیشان، تاریخ طبیعی و همچنین مردم‏شناسی شهرستان شهرستان علی‏‏آبادکتول و موزه‏های شهرستان‏های آزادشهر و مینودشت به همراه سایر جاذبه‏های فرهنگی- تاریخی استان آماده بازدید علاقمندان است.

وی یادآور شد: علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون موزه‏های استان گلستان می‏توانند به وبلاگ موزه‏های استان گلستان به آدرس :www.golestanmuseums.blogfa.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/2307/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول