اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33/گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

گلستان آماده میزبانی در نوروز است / نجات انسان نجات بشریت است

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه نجات جان انسان نجات بشریت است، گفت: گلستان آماده میزبانی در نوروز است.

گلستان آماده میزبانی در نوروز است / نجات انسان نجات بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در رزمایش آغاز طرح نوروزی 1393 استان گلستان در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: خدمت در نیروهای انتظامی و امداد و نجات یک جهاد اساسی در راه خدا است.

وی ادامه داد: قلمرو کار نیروهای انتظامی و امداد و نجات قلمرو کار برای نجات جان انسان‌ها است و بر اساس آموزه‌های دینی نجات انسان ارزش و جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار دارد.

استاندار گلستان در خصوص حوزه امنیت و سلامت خاطرنشان کرد: لازمه پایداری جهان بشریت وجود امنیت و سلامت در جامعه است.

صادقلو گفت: ایجاد امنیت و سلامت در ظرفیت کار نیروهای انتظامی و امدادی موج می‌زند که در تمام اوقات و به‌خصوص در زمان‌های خاص نوروز و تابستان و ایام ویژه ایجاد امنیت و سلامت و خدمت به انسان‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: خانواده‌ها در ایام نوروز با امید سفرهای خوب و ایمن به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند تا با ایجاد روحیه مضاعف برای شروع سالی پربار خود را آماده کنند.

صادقلو تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امدادی در رقم زدن اوقاتی خوش و ایمن همراه با شادی تاثیر بسزایی دارند.

خدمت همراه با مهربانی تاثیری دوچندان دارد

استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت خدمت صادقانه در دستگاه‌های مختلف تصریح کرد: فردی که در راه خدا و برای مردم کار می‌کند نیاز است تا روح مهربانی در آن موج بزند و اگر فرد با زبان مهربانانه خدمتش را انجام دهد تاثیر چند برابر در جامعه خواهد داشت.

صادقلو ابراز داشت: خدمت در دستگاه‌ها و به‌خصوص نیروهای انتظامی و امدادی باید با سعه صدر، مهربانی، دلسوزی باشد؛ اگر خدمت به اینگونه باشد اگر هم امکان نداشته باشد کاری انجام شود و تلاش به نتیجه نرسد مخاطب نمی‌گوید کار انجام نداد بلکه می‌گوید نشد که کاری انجام شود و این دو برداشت بسیار متفاوت و عمیق است.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 1393 استان گلستان گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی در استان گلستان با تمام قوا و امکانات در تلاشند تا سفرهای خوب و ایمن را برای مردم فراهم کنند.

صادقلو در پایان یادآور شد: استان گلستان از نظر گردشگری دارای ظرفیت‌های فراوان است و دوباره از تمام نیروها در تمام دستگاه‌ها می‌خواهم با تمام ظرفیت در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان تلاش کنند تا استان گلستان میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران باشد.

انتهای پیام/83004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول