اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

34/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

استفاده از 68 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی 1393

فرمانده انتظامی گلستان گفت: از 68 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی سال 1393 استفاده خواهد شد.

استفاده از 68 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی 1393

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمود میرفیضی ظهر امروز در رزمایش آغاز طرح نوروزی 1393 استان گلستان در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: استان گلستان یکی از استان‌های مسافرخیز است و یکی از وظایف مهم و اساسی نیروهای انتظامی و امدادی ایجاد نظم و امنیت و آرامش برای مردم است و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گلستان آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی و امدادی با ظرفیت 481 دستگاه خودرو در تمام سطوح راهداری، انتظامی، پلیس‌راه و اورژانس و دستگاه‌های متولی دیگر در طرح نوروزی سال 1393 از امروز تا 17 فروردین ماه سال 1393 برای خدمت‌رسانی به مردم فعالیت خواهند کرد.

میرفیضی تاکید کرد: نیروها در این طرح در 106 نقطه در ایستگاه‌های مختلف حاضر هستند.

وی گفت: 2500 نیرو پوشش 81 محور به طول بیش از 4 هزار کیلومتر را انجام خواهند داد.

 پوشش 84 نقطه حادثه‌خیز گلستان در طرح نوروزی 1393

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی سال 1393 پوشش 84 نقطه حادثه‌خیز انجام خواهد شد.

میرفیضی متذکر شد: در کنار ایستگاه‌ها و تیم‌های انتظامی و امدادی تیم‌های سیار شرکت‌های بیمه برای ارائه خدمت به مردم حضور دارند.

وی گفت: در این طرح برخورد جدی با تخلفات به ‌خصوص تخلفات رانندگی و حادثه‌خیز همانند سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز، حرکت مارپیچ و مسائل مشابه توسط پلیس انجام خواهد شد.

میرفیضی بیان کرد: در طرح نوروزی سال 1393 در استان گلستان پلیس به صورت محسوس و نامحسوس حضور فعال خواهد داشت تا کاهش تصادفات و حوادث رانندگی را در سطح استان به صورت جدی داشته باشیم.

46 درصد فوتی تصادفات در مراکز درمانی است

فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار داشت: در این طرح از 68 هزار همیار پلیس، پلیس‌یار جوان و همیاران محله استفاده خواهد شد و ما معتقدیم اگر اعمال جدیت و برنامه‌های منظم با سیاست کاری منظم و صحیح از ابتدای سال انجام شود تا پایان سال همان جدیت ادامه خواهد داشت.

میرفیضی گفت: در نوروز سال گذشته و حتی در طول سال استان گلستان کاهش چشمگیری را در روند تصادفات و سوانح و کشته‌های ناشی از تلفات رانندگی داشته است.

وی اضافه کرد: در طول سال گذشته 12 درصد کاهش تصادفات در استان گلستان دیده شده و در تعداد کشته‌ها نیز شاهد 7 درصد کاهش و 6 درصد هم در کل تصادفات کاهش را شاهد بوده‌ایم.

میرفیضی در پایان گفت: در بحث کاهش فوتی‌ها در صحنه تصادف کاهش بسیار خوبی را داشته‌ایم و در فوتی‌های حین انتقال رتبه 14 کشوری را داریم که می‌توان با انجام اقدامات مناسب این رتبه را کاهش داد اما متاسفانه بیشترین فوتی‌های تصادفات در مراکز درمانی اتفاق می‌افتد که 46 درصد فوتی‌های تصادفات را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/83004/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول