اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کنگان خبر داد

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی 8 مرکز درمانی کنگان در تعطیلات نوروز

رئیس شبکه بهداشت کنگان از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی هشت مرکز درمانی کنگان در تعطیلات نوروز خبر داد.

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی 8 مرکز درمانی کنگان در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت مردم از مهم‌ترین ماموریت‌های شبکه بهداشت کنگان است و تاکنون در این راستا اهتمام جدی داشته‌ایم.

وی افزود: برای افزایش سطح کیفی خدمات درمانی به مردم مناطق شهری و روستایی اقدامات ارزشمندی انجام گرفته که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده است.

رئیس شبکه بهداشت کنگان خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز با توجه به حضور مهمانان بسیار زیاد در شهرستان و همچنین برای خدمت‌رسانی به شهروندان، خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنیم.

حسینی از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی 8 مرکز درمانی کنگان در تعطیلات نوروز خبر داد و تصریح کرد: در ایام تعطیلات این مراکز در مناطق مختلف شهرستان اقدام به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مراکز درمانی بنک، 17 شهریور، نخل تقی، اخند، قدس، سیراف، عسلویه و چاه‌مبارک این خدمات را در ایام تعطیل ارائه می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت کنگان ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم در تعطیلات نوروز بهره می‌بریم و از مردم نیز انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: در تمام ایام نوروز به مراکز عرضه مواد غذایی سرکشی داریم و به فضل خدا اجازه نمی‌دهیم مواد غیر بهداشتی توزیع شوند.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول