اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

تجهیز 21 آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی کنگان

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از تجهیز 21 آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی کنگان خبر داد.

تجهیز 21 آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان ضمن تبریک آغاز سال جدید به بحث ستاد اسکان مسافرین نوروزی پرداخت و بر لزوم همکاری همه مسئولان تاکید کرد.

شریف در ارتباط با همکاری و مساعدت ادارات در زمینه مشکل شهرک فرهنگیان و ستاد اسکان مسافرین نوروزی خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش بی‌وقفه فرمانداری و مدیریت آموزش و پرورش مشکل زمین‌های شهرک فرهنگیان نیز برطرف شد و فرهنگیان می‌توانند برای صدور پروانه ساختمانی به شهرداری مراجعه کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن آغاز سال جدید به برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفر مدیریت نیز اشاره کرد و گفت: برای اسکان مسافران نوروزی فرهنگی جلسات متعددی برگزار شد که تمهیدات لازم برای اسکان مسافرین نوروزی در مدارس در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته تعداد 21 آموزشگاه با امکانات مناسب آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.

شریف همچنین به بحث حل مشکل زمین‌های اوقافی مدارس و صدور اسناد مالکیت مدارس اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر به این موارد شد.

وی افزود: باید در راستای رشد و تعالی آموزش و پرورش از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول